Skip to main content

18 Minuten geleden ben ik op mijn mobiele nummer benaderd door bovenvermeld telefoonnummer. Er wordt direct opgehangen bij beantwoorden. Via vaste telefoon teruggebeld en kreeg antwoordapparaat van KPN waarop je niet kan inspreken. Dit is de tweede maal dat ik soortgelijke klacht meld toen van nummer +31332084541. Geen terugkoppeling van KPN ontvangen. Overweeg nu om KPN op te zeggen en melding te maken van inbreuk privacy. Groet Jolanda Klerks

18 Minuten geleden ben ik op mijn mobiele nummer benaderd door bovenvermeld telefoonnummer. Er wordt direct opgehangen bij beantwoorden. Via vaste telefoon teruggebeld en kreeg antwoordapparaat van KPN waarop je niet kan inspreken. Dit is de tweede maal dat ik soortgelijke klacht meld toen van nummer +31332084541. Geen terugkoppeling van KPN ontvangen. Overweeg nu om KPN op te zeggen en melding te maken van inbreuk privacy. 


Hallo @Jol53 ,

Dit zijn geen nummers van KPN. Bel ook niet zomaar die nummers terug, dit kan je (mogelijk) veel geld kosten. Blokkeer de nummers sowieso in jouw telefoon.

 

Telefoonnummers van KPN 

KPN is zelf te bereiken via het gratis nummer 0800-0402

Voor verkoopdoeleinden worden via externe medewerkers de volgende nummers gebruikt : 

https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn.htm


Gewoon het nummer blokkeren op je mobiel. Komt het niet meer door. 


Het nummer is geregistreerd door :
CM.COM Netherlands B.V.
https://www.cm.com/nl-nl/
En dat is zo te zien een bedrijf wat als doel heeft om mensen iets aan te smeren of zo iets.
Daar is (was) de computer wat van slag, meer niet.

. . .Via vaste telefoon teruggebeld en kreeg antwoordapparaat van KPN

Van KPN ? wat hoorde je dan precies ?

. . . Dit is de tweede maal dat ik soortgelijke klacht meld toen van nummer +31332084541. Geen terugkoppeling van KPN ontvangen.

Dat je niets terug hoort is nooit goed maar de KPN kan daar niet veel mee, de ACM gaat daar over

Overweeg nu om KPN op te zeggen

Dat zal niet helpen, ieder nummer kan ieder nummer bellen, gelukkig maar.

en melding te maken van inbreuk privacy. 

hmmm, dat woord wordt wel erg gebruikt.

Alhoewel ik het met je eens ben dat dit soort belletje trekken niet netjes is.

Bel ook niet zomaar die nummers terug, dit kan je veel geld kosten.

Laten we nou niet overdrijven ayb, dit gaat om een 033 nummer, dat is een gewoon lokaal nummer ( wat ik gratis bel met mijn “vaste” lijn ).

 


@KeesYagi 

Ik heb een flinke hekel aan callcenters of andere bedrijven die mij ongevraagd bellen om iets te verkopen. Die ga ik zeker niet terugbellen. En bovendien weet je nooit zeker dat het getoonde nummer een echt gewoon nummer uit Nederland is. 


@KeesYagi

Ik heb een flinke hekel aan callcenters of andere bedrijven die mij ongevraagd bellen om iets te verkopen.

Ha ! zeker, hier nog een.

Die ga ik zeker niet terugbellen.

Nou ja, als ik een niet bekend nummer gemist heb dan denk ik, als het belangrijk is dan bellen ze nog wel een keer

En bovendien weet je nooit zeker dat het getoonde nummer een echt gewoon nummer uit Nederland is. 

Dat kun je eenvoudig opzoeken, er even van uit gaande dat de beller z’n eigen nummer gebruikt.

Overigens heb ik er al jaren geen last meer van, maar ik blokkeer(de) lange tijd alle ongewenste telefoontjes, ze gaan door naar : 

0853033033

Bel het maar eens (als je durft :-)  ) het kan echt geen kwaad !


Goedemorgen dit lijkt een callcentrum van de KPN. Na 1x telefonisch te zijn lastig gevallen over de glasvezel blijven ze me maar elke dag bestoken met telefoontjes. Heel vervelend. Wil je daar via de officiele route van de KPN een klacht indienen dan sta je hopeloos in de rij.


Hoi, @daanzet1957 .

Voor je vaste telefoon kun je dit nummer blokkeren via de MijnKPN app in je smartphone.

Wordt je gebeld op je mobiele nummer dan heeft de smartphone zelf een blokkeermogelijkheid.


Peter blokkeren heeft geen zin, dan bellen ze met een ander nr. Het is van de KPN + 31 332045915-2045935-2045900 etc.etc. Het is telefonisch stalken


Dan blokkeer je alleen het netnummer, dat kan ook. 033 dus danwel +3133. (tenzij je anderen hebt die van uit dat netnummer jou bellen). @daanzet1957 .


Goedemorgen dit lijkt een callcentrum van de KPN. Na 1x telefonisch te zijn lastig gevallen over de glasvezel blijven ze me maar elke dag bestoken met telefoontjes. Heel vervelend. Wil je daar via de officiele route van de KPN een klacht indienen dan sta je hopeloos in de rij.

Ik vind dit best raar. Mag ik meekijken? Ben je overigens klant bij ons?

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?