Skip to main content

Al geruime tijd geleden heb ik het abonnement van de vaste lijn opgezegd, maar buitenstaanders kunnen het bijbehorende telefoonnummer nog steeds bellen. Hoe kan dit opgeheven worden?

Hallo @Ger Ver 

Deze vraag heb je een half jaar geleden (zie hier) ook gesteld. Daarop kreeg je de volgende vraag:

Wil je laten weten of je bevestiging van opzegging hebt gekregen? Wil je ook laten weten op welke manier je hebt opgezegd?

Kan je die vragen alsnog beantwoorden?

Bel klantenservice op 0800-0402 en spreek in “opzeggen”, dan is het snel geregeld.
Dat kan a.s. woensdag weer van 8 - 18 uur.


Heb je, nog steeds, een Alles in één abonnement? Daar kan het telefoonnummer niet eens uit. Het is dan aan jouw om het alsnog niet te gebruiken = geen toestel aangesloten.

Of wel = wel toestel aangesloten.

Echt geen vast nummer meer en nu Alles in één abonnement? Dan zul je naar de nieuwe propositie moeten. Je krijgt dan echter ook andere tv ontvangers. Niet iedereen vind die vooralsnog fijn.


@Ger Ver Welkom op het forum, ik zie dat je al goede tips hebt gekregen van Ruud en Peter, heb je inmiddels wat meer duidelijkheid gekregen over de status van je telefoonnummer? Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan weten!