Skip to main content
Beantwoord

Ik kan bellen maar niet gebeld worden, bellers krijgen meteen een bandje dat ik niet bereikbaar ben

  • 26 June 2024
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo, ik ben overgestapt op kpn glasvezel en gister alles aangesloten maar nu heb ik een probleem. Ik kan met de vaste telefoon naar buiten bellen maar als ik gebeld word schakelt het meteen door naar een bandje van niet bereikbaar en gaat dus bij mij niet over. Ik kom nergens om contact met kpn te krijgen (wat weer vies tegenvalt) daarom de vraag hier.

Haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en na herstart geef de modem/router eens een fabrieks-reset.

Staat je telefoonnummer wel goed geregistreerd binnen je modem? @loopers 

Kijk binnen MijnKPN of er misschien een doorschakeling actief is van je vaste nummer.

 


Ik heb de stroom eraf gehad en ook een reset geprobeerd, maar dat deed niks. Er is geen doorschakeling actief.. ik heb nog voor de zekerheid #21# getoetst op de telefoon.

Telefoonummer geregistreerd in de modem?

 


Er staat nog iets niet goed bij kpn denk ik. 

Bel met je mobiele telefoon kpn en zeg ik heb een storing. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


Gedaan, en ik kreeg nu ineens wel meteen iemand aan de lijn. Er gaat idd bij  kpn iets mis. Ze proberen t op te lossen.


Hey @loopers, welkom! Inderdaad niet handig om niet bereikbaar te zijn. Goed om te horen dat je inmiddels contact hebt gehad. Is het probleem nu ook verholpen? 


Reageer