Skip to main content

Ik wordt regelmatig lastig gevallen door *********** en wil dit nummer blokkeren, maar zowel in de MijnKPN App als MijnKPN portal krijg ik de melding "Ongeldig telefoonnummer".
Ik ben verplicht het nummer in een bepaald format te zetten ********* maar ondanks dat lukt het toch niet, een ander 085 heb ik wel kunnen blokkeren.
Graag onderzoek waarom ik dit nummer niet kan blokkeren.

 

Admin: gegevens verwijderd in verband met de privacy van de klant.

Het klopt dat sommige nummers niet geblokkeerd ‘willen’ worden. In een ander topic ter sprake gekomen en doorgegeven aan de techneuten. Het is echter nog niet gerepareerd.

Ook álle 085 (+3185) nummers blokkeren werkt niet.

Maar je kunt wel +318 invoeren. Volgens mij is dan alles 'gedekt’. Zowel 085 als 088.


+318 wordt geaccepteerd en werkt inderdaad, ik krijg meteen een ingesprek toon wanneer ik vanaf een 085 nummer bel.
Bedankt voor de tip!


Huh! Heb je een 085 nummer tot je beschikking???? 😎 @rrozeman 


Zeker, gebruik thuis zakelijke VoIP (KPN EEN) van mijn werkgever.


Ah, wat grappig. En handig in deze situatie zeg.

Fijn dat je het getest hebt. We geven het advies voor +318 al langer maar nu weten we ook dat het écht werkt. Alleen zijn dan álle 085 en 088 nummers geblokkeerd. 

Dus als ze je op je privé nummer bellen van af je werk dan krijgen ze ook geen verbinding.


@PeterG 
Jij schrijft: Dus als ze je op je privé nummer bellen van af je werk dan krijgen ze ook geen verbinding.
… ja, dat klopt maar daarom heb ik een zakelijk 08x-nummer en een zakelijk mobiel zodat ik op mijn prive-nummer niet “zakelijk” lastig gevallen wordt.