Skip to main content
Hi..



Een rare toestand.



Ik kan de vaste telefoon niet aan mijn KPN ID koppelen.



Het geeft de melding:

"De door u ingevoerde gegevens zijn niet herkend als product van KPN voor consumenten. Controleer Uw gegevens en probeer opnieuw."



De uitleg op dit forum heeft niet tot een oplossing geleid.



Kan iemand mij helpen ?



Bedankt..



Vroempie.
Wat voor abonement heeft u bij die telefoon?
Goedemorgen @vroempie, bedankt voor je bericht en goed dat je jouw vraag hier stelt!



Als ik je vorige berichten zo bekijk gaat het alleen om een vast bellen abonnement. Voor alleen vast bellen is er helaas geen mogelijkheid om het abonnement te koppelen aan je KPN ID. ̶M̶e̶t̶ ̶a̶l̶l̶e̶e̶n̶ ̶v̶a̶s̶t̶ ̶b̶e̶l̶l̶e̶n̶ ̶k̶a̶n̶ ̶j̶e̶ ̶w̶e̶l̶ ̶d̶e̶ ̶l̶i̶n̶k̶ ̶v̶o̶l̶g̶e̶n̶ ̶d̶i̶e̶ ̶o̶n̶d̶e̶r̶a̶a̶n̶ ̶s̶t̶a̶a̶t̶ ̶b̶i̶j̶ ̶h̶e̶t̶ ̶i̶n̶l̶o̶g̶g̶e̶n̶ ̶o̶p̶ ̶M̶i̶j̶n̶K̶P̶N̶.̶ ̶H̶i̶e̶r̶o̶n̶d̶e̶r̶ ̶o̶p̶ ̶h̶e̶t̶ ̶s̶c̶r̶e̶e̶n̶s̶h̶o̶t̶ ̶i̶s̶ ̶d̶i̶t̶ ̶g̶e̶e̶l̶ ̶g̶e̶m̶a̶r̶k̶e̶e̶r̶d̶.̶



Kan ik je nog verder helpen met vragen of wil je het pakket wijzigen, dan hoor ik het graag. Je kan ook altijd contact opnemen met ons via 0800-0402 😉
Hmm, apart. Hier staat die link er niet onder.

https://account.kpn.com/#/
@PeterG, je hebt gelijk ik zie het nu ook! Was mij niet bekend, excuses. Je kan nu bepaalde zaken regelen via onze website en een formulier. Informatie daarover vind je hier 🙂


Voor alleen vast bellen is er helaas geen mogelijkheid om het abonnement te koppelen aan je KPN ID





Dat begon ik ook al te vermoedden.

Wel handig dat het nu duidelijk is.



Bedankt.

Reageer