Skip to main content

Het is niet mogelijk om de optie onbeperkt vast bellen uit te zetten in “mijn KPN”, hoe kan ik dit regelen?

Met dit probleem worstelen veel KPN abonnees. KPN bood eerder de mogelijkheid om Bellenonbeperkt Altijd met de daarbij behorende verschillende keuzes via "Mijn KPN” snel en gemakkelijk online zelf te regelen. (aan- of uitzetten) Men ontving zelfs nog een bevestiging van deze aanpassing/wijziging per email. Nu is dit ineens online niet meer mogelijk en de klant is hierover niet ingelicht en zorgt dit voor verwarring. Wordt de allerhoogste tijd dat KPN deze optie weer online via "Mijn KPN” ter beschikking stelt. Niet netjes van KPN om dit zo maar te schrappen en de klant in het duister te laten tasten.


Na telefonisch contact met KPN is het direct geregeld, jammer en vreemd dat dit dus niet met de app kan…..


Hoi @eijsink, welkom op het forum! Goed om te horen dat het via de klantenservice inmiddels geregeld is. Voor zover ik weet zou dit via de MijnKPN nog moeten kunnen. Ik vraag even na hoe dit zit, voor de volledigheid.


Goeden Morgen Erik (KPN moderator),   Voor de volledigheid zou je nog even navragen hoe het zit met het niet meer kunnen aan-en uitzetten van Onbeperkt Bellen Altijd via "Mijn KPN”. Wat heb je hierover kunnen achterhalen?


Het is al een paar maanden niet mogelijk trouwens.


Zelfs langer dan een paar maanden Joep! Al in mei 2020 liep ik tegen dit probleem op.


O dat zou kunnen hoor.  Zelf hoef ik niet maar ik keek een tijd geleden voor mn ouders. Uiteindelijk hebben zij het telefonisch geregeld.


Inderdaad, vreemd dat je dit niet zelf meer kan regelen


Goeden Morgen Erik (KPN moderator),   Voor de volledigheid zou je nog even navragen hoe het zit met het niet meer kunnen aan-en uitzetten van Onbeperkt Bellen Altijd via "Mijn KPN”. Wat heb je hierover kunnen achterhalen?

 

Navraag daarover staat nog uit, zodra ik meer weet kom ik er op terug :) 


Hallo allen :slight_smile:  Het zou inmiddels weer mogelijk moeten zijn om belopties aan en uit te zetten via de MijnKPN. 


Gelukkig dat dit weer mogelijk is. Bedankt voor uw info!