Skip to main content

Goedendag,

 

Waarom lukt het mij niet om mijn onbeperktbellen altijd weer terug te zetten naar 

normaal bellen op mijn vaste telefoon. Ik heb net iemand gesproken die zei dat het niet

kon momenteel en had het iets over 1 april pas. Ik snap het echt niet. En ik vraag nooit

iets maar nu kom ik er niet uit. Als ik zelf ga kijken bij mijn kpn en het vinkje over

wil zetten krijg ik ook te zien in het blauw u kunt geen wijzigingen uitvoeren. Ik heb

gisteren een mobiel met abonnement gekocht bij jullie en dat ging wel en nu is het onbeperkt bellen op mijn huistelefoon niet meer nodig. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?

aub.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

 

Welkom op het forum. 

Ten eerste... ik zou het niet weten. 

Een kpn moderator kan van alles inzien en doen. Als je je profiel op het forum invult geef je daarvoor toestemming. 

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hoi @Pebee. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat je onbeperkt bellen op de vaste telefoon niet meer nodig hebt als je nu ook een mobiel abonnement hebt waarmee je onbeperkt kan bellen. Ik zal voor je uitzoeken waarom het niet mogelijk is om Onbeperkt bellen uit te zetten. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 


Dank voor reactie, ik heb mijn gegevens opgegeven, behalve vd mobiel die moet ik nog

binnenkrijgen van jullie met abonnement.

Hoop dat je mij kunt helpen.

klantnr. staat wel op dhr……….


Je hebt toch niet nog een PSTN abonnement, Pebee ? Met de naam Belvrij dus ?

Als je belt via je Hussel thuis, Alles-in-1 abo (of “Internet+TV+telefoon") zou je de optie (dan Belonbeperkt) uit moeten kunnen zetten via MijnKPN. Jammer dat dat niet lukt. Maar de techneuten bij kpn hebben wel voor hetere vuren gestaan dus hen moet het dan lukken.

N.B.

Belonbeperkt ( of Belvrij ) op de vaste telefoon is 83 landen.

Onbeperkt bellen op mobiel is alleen de landen in de E.U. + Zwitserland, Noorwegen, Andorra.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het klopt dat je Belonbeperkt normaal gesproken in MijnKPN kan verwijderen uit het abonnement, zoals PeterG hierboven al aangeeft. De reden waarom het in jouw geval niet lukt is omdat er op dit moment een wijziging openstaat. Hierover heb je op 6 januari een e-mail ontvangen. De manier waarop wij onze diensten leveren op jouw adres wordt verbeterd. Op dit moment gaat dit via een koper (telefoon) kabel en we zijn op jouw adres bezig om onze diensten straks over een glasvezelkabel te leveren. Op deze manier heb je een betere verbinding. De oplevering van jouw glasvezelaansluiting heeft vertraging opgelopen en staat dus nog open, daarom kan je op dit moment geen aanpassingen doen in het abonnement. 

Helaas kan ik jou zelf niet verder helpen hierin. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om jouw door te verbinden met een achterliggende afdeling die deze wijziging naar een glasvezelverbinding kan annuleren. Daarna is het weer mogelijk om jouw abonnement aan te passen. Als je daarna zeker weet dat de glasvezel verbinding is opgeleverd kun je via ons opnieuw zo'n migratie aanvragen. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag. 


Dank je wel,ik wacht het rustig af want ze zijn inderdaad bezig met de glasvezel hier,

maar bij 08000402 kon niemand mij vertellen waarom ik niet kon veranderen.

Dus ik begreep het niet  maar dit begrijp ik nu wel. Dus ben blij dat je het hebt uitgezocht.

Dank je wel voor de snelle service


@Pebee Graag gedaan! :blush: