Skip to main content

Ik kreegĀ een email alsdat ik een nieuwe vaste telefoonnummer heb? Ik wil mijn huidige nummer behouden! Hoe zit dat?

@CwithĀ 

Heb je soms onlangs een wijziging aangevraagd van Ć©Ć©n van jouw KPN-producten? Of ga je binnenkort verhuizen?Ā 

Als dat niet zo is, zou het ook wel eens een phishing-mail kunnen zijn. Niet op een link klikken en ook de e-mail niet beantwoorden !Ā 

Als je het zeker wilt weten, zou je ook een screenshot van de ontvangen e-mail hierĀ kunnen plaatsen. Ā (zonder vermelding van persoonlijke gegevens.)Ā 

Ā 

Ā 


Voor zekerheid even KPN gebeld, alles is in orde, ik heb wijzigingen in mijn abonnement doorgevoerd MET nummer behoud, alles is getest en ok, waarschijnlijk heeft KPN dit gezien als nieuw abonnement.

Omdat mijn oorspronkelijk abonnement al in 2016 was verlopen maar wel tot nu toe actief in de lucht gebleven? In ieder geval bedankt voor je reaktie.


Hi @Cwith, welkom op het forum.

Ik begrijp dat je telefonisch contact hebt gehad met mijn collega en dat jouw vraag is beantwoordĀ :relaxed: . Als je nog vragen hebt, trek gerust aan de bel!


Reageer