Skip to main content

Best kpn, ik wil graag mijn vaste telefoon uitschakelen ik zie deze optie niet in de app.

kunnen jullie dat regelen?

bedankt

Beste @mgoudapp,

Dit kun je vanaf morgenochtend 8:00 uur zelf regelen via 0800 - 04 02, de klantenservice is gesloten. 


Beste @mgoudapp,

Dit kun je vanaf morgenochtend 8:00 uur zelf regelen via 0800 - 04 02, de klantenservice is gesloten. 

Bedankt voor je feedback maar ben je medewerker van KPN?


Beste @mgoudapp,

Dit kun je vanaf morgenochtend 8:00 uur zelf regelen via 0800 - 04 02, de klantenservice is gesloten. 

Bedankt voor je feedback maar ben je medewerker van KPN?

@mgoudapp nee ik ben geen medewerker van KPN, ik weet veel van de diensten van KPN. 😉 Is het nog gelukt om er met de klantenservice eruit te komen? 


Via MijnKPN zou het toch ook moeten kunnen?? Althans, zo heb ik het vorig jaar bij mijn schoonouders uitgezet. 

Dus inderdaad niet via de app, maar met een browser inloggen op MijnKPN. 

Succes. 


Via MijnKPN zou het toch ook moeten kunnen?? Althans, zo heb ik het vorig jaar bij mijn schoonouders uitgezet. 

Dus inderdaad niet via de app, maar met een browser inloggen op MijnKPN. 

Succes. 

@JanIvor op de app lukt het inderdaad niet, wat ik eigenlijk wel raar vind. Je kunt in ieder geval wel ongewenste telefoonnummers blokkeren op je vaste lijn tot maximaal 100 nummers. 


Hallo @mgoudapp, ben je er met de tips van onze community nog uit gekomen? 


Hallo @mgoudapp, ben je er met de tips van onze community nog uit gekomen? 

Hi denise, helaas kan ik hem op geen enkele manier uitzetten. Wellicht kun jij dit voor mij regelen. Bedankt 🙏🏻 


Ik kan zeker voor je kijken. Maar dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Ik kan zeker voor je kijken. Maar dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Done 💪🏻


Ik heb vaste telefonie uit jouw abonnement gehaald. Je krijgt hiervan nog een bevestiging per e-mail.


Ik heb vaste telefonie uit jouw abonnement gehaald. Je krijgt hiervan nog een bevestiging per e-mail.

Super 👍