Skip to main content

Ik wil graag  de optie vaste telefonie kwijt en op mijn factuur €2 korting. Geen overgang op Hussel of andere verplichte wijzigingen die uiteindelijk weer leiden tot een nieuw, duurder en vast jaarcontract.

Hallo, @anho1966 . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat je geen Hussel abonnement hebt, dus...

Bij een Alles-in-1 abonnement kan het er niet uit. Dat heet tenslotte ook niet voor niets zo. Dan is het gewoon een kwestie van je telefoon eruit trekken. Niet meer bellen is ook geen tel.kosten. Je kunt ook je toestel laten zitten voor binnenkomende gesprekken. Ook dan geen kosten ervoor op de factuur.

Heb je nu “internet+TV+bellen” dan kan bellen eruit gehaald. Dat kan alleen door te bellen met kpn via 0800 0402 (gratis).


Hi @anho1966, als vaste telefonie as optie voor €2,- op je factuur staat elke maand, is dit een los onderdeel dat we zonder problemen van je abonnement kunnen verwijderen :slight_smile: Is dit inmiddels gelukt via onze telefonische klantenservice?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile: