Skip to main content

Goedemiddag,

Hier vanaf vanmorgen vaste telefoon ook in gesprek toon, bij naar ons toe bellen gaat het gelijk in voicemail of in gesprek toon. Kan ook niet naar buiten bellen telefoon geeft in gesprek toon.

Er is nergens aan gekomen, hoe kan dit nu zomaar? Wij gebruiken een Experia V10 met  en OC Audiocodes - Mediant 500L
van de audiocodes box brand power en status lampje - Experiabox branden alle controle lampjes wat hoort te branden.

Alles al even uit stroom gehad, zelf de aangesloten telefoons uit stroom gehad.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (afgesplitst van dit topic)

Hallo @Burdy6 als je de telefoon eens rechtstreeks aansluit op de PHONE1-poort van het modem, heb je dan wèl in- en uitgaand verkeer?

Staat de telefoon wèl geregistreerd in het modem?

Heb je al een andere vaste telefoon geprobeerd?

 

 


Hallo @JanD al geprobeerd dan gebeurd er ook helemaal niets. Dank voor je meedenken!


Hallo @JanD al geprobeerd dan gebeurd er ook helemaal niets. Dank voor je meedenken!

Hallo @Burdy6 , dan zou ik toch met een mobiel toestel even KPN bellen onder nummer 0800 0402 en de telefoonstoring melden.

 


*Admin, bedankt voor eigen topic maar er is vanuit KPN nog geen reactie gekomen op mijn vraag,

Ben nu alweer een dag verder. Zit het ergens in een centrale fout, want echt alles al geprobeerd?

Ik wacht nog even af….


Goedemiddag @Burdy6, het forum is vooral een plek waarbij mede-gebruikers met elkaar hopelijk een oplossing vinden voor storingen en andere vraagstukken. Indien nodig springen KPN moderators bij. Het kan voorkomen dat het langer duurt dan 24 uur voor er een reactie komt. Voor storingen is het vaak sneller om rechtstreeks contact te hebben met de klantenservice. 

Als ik de gegevens erbij pak die jij in jouw profiel hebt ingevuld, kom ik enkele e-mail abonnementen tegen en een KleinZakelijk internet abonnement zonder vaste telefonie. Is het mogelijk dat de vaste telefoon een  zakelijke aansluiting betreft? Dan moet ik je helaas doorverwijzen naar de Zakelijke contactpagina: https://www.kpn.com/zakelijk/service/contact.htm


Goedenavond @Jeroen_dB oke dank voor je uitleg!

Dan moet ik inderdaad naar de zakelijke afdeling van KPN om daar contact mee op te nemen over de vaste telefoon.

Topic kan dus gesloten worden.