Skip to main content

Beste,

Ik heb ik februari 2021 mijn abonnement gewijzigd en vast telefoonnummer per direct laten vervallen. Deze wijziging is ook door KPN bevestigd.

Op de factuur van maart (periode maart 2021) staat het vast bellen nog altijd opgevoerd. Graag per ommegaande corrigeren teneinde te voorkomen dat ik mij genoodzaakt zie de betaling onmiddelijk te storneren.

mvrgr.

Huub Keijzers

Klant 129769

Hoi @129769. Welkom op het KPN Forum. Waarschijnlijk heeft het elkaar gekruist. Je betaald altijd een maand in het voren. Jouw maandelijkse factuur word van te voren al automatisch opgesteld door onze systemen. Als je deze wijziging daarna pas hebt doorgegeven wordt het op de eerst volgende factuur weer in mindering gebracht. Ik wil je daarom vragen om de eerst volgende factuur af te wachten. Daar zal het op gecorrigeerd worden. Als je jouw gegevens achterlaat in het KPN Forum profiel kan ik uitzoeken of deze wijziging goed is verwerkt in onze systemen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Ik wacht de volgende factuur ff af. Hopelijk vindt daar creditering plaats.


Dat is goed. Als de eerst volgende factuur niet klopt, dan hoor ik dat graag!