Skip to main content
Antwoord

Ingesprektoon als ik probeer te bellen

• August 22, 2025
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik heb een Experia box V10.

Heb alles geprobeert inclusief modem reset en wisselen van poort 1 naar 2 en vice versa.

Als ik wil bellen hoor ik kiestoon, kan nummer intoetsen en krijg daarna op alle telefoonnummers die ik bel de in geprek toon.

Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Eduard260572, welkom op onze community! Wat een merkwaardig issue! Ik zie al een goede tip van JanD staan. Heeft het wel gewerkt? Is er iets veranderd aan je abonnement?

Je kunt hiervoor ook altijd even bellen (met een ander toestel natuurlijk) dan denken mijn collega's even mee en kunnen ze alles even nakijken! Je kunt hiervoor een belafspraak maken

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 22, 2025

Beste ​@Eduard260572 als je inlogt in je modem zie je dan wel een geregistreerd telefoonnummer staan?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Hoi ​@Eduard260572, welkom op onze community! Wat een merkwaardig issue! Ik zie al een goede tip van JanD staan. Heeft het wel gewerkt? Is er iets veranderd aan je abonnement?

Je kunt hiervoor ook altijd even bellen (met een ander toestel natuurlijk) dan denken mijn collega's even mee en kunnen ze alles even nakijken! Je kunt hiervoor een belafspraak maken