Skip to main content
Antwoord

Inkomende gesprekken vaste telefonie via Experia Box werkt niet: in gesprek

• November 15, 2025
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Vaste telefonie via experiabox geeft op hoofdnummer bij bellen voortdurend gebruiker in gesprek. Uitbellen via hoofdnummer werkt normaal. Dus alleen probleem mijn ingaand belverkeer. 

Resetten experiabox lost probleem niet op.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Antoine55 welk merk en type modem/router heb je van KPN in bruikleen?

Staat het telefoonnummer goed in de router voor zowel in-als uitgaande gesprekken?

Zit de telefoon op de juiste telefoonpoort, sommige modems hebben 2 telefoonpoorten.

Heb je al een andere vaste telefoon geprobeerd?

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 15, 2025

Beste ​@Antoine55 welk merk en type modem/router heb je van KPN in bruikleen?

Staat het telefoonnummer goed in de router voor zowel in-als uitgaande gesprekken?

Zit de telefoon op de juiste telefoonpoort, sommige modems hebben 2 telefoonpoorten.

Heb je al een andere vaste telefoon geprobeerd?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 16, 2025

In mijn geval zouden beide poorten actief moeten zijn voor ingaand verkeer. Om de een of andere reden stond poort 1 uit voor ingaand verkeer. Ik heb dit hersteld en nu werkt alles weer zoals bedoeld.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 16, 2025

In mijn geval zouden beide poorten actief moeten zijn voor ingaand verkeer. Om de een of andere reden stond poort 1 uit voor ingaand verkeer. Ik heb dit hersteld en nu werkt alles weer zoals bedoeld.

Beste ​@Antoine55 goed om te lezen dat alles weer goed werkt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Antoine55, welkom op de KPN Community. Het is natuurlijk wel balen dat je vanwege een probleem met de vaste telefoon, hier terecht bent gekomen. Wat mij dan wel weer blij maakt, is om te lezen dat het problemen inmiddels is verholpen, al dan niet met hulp van een ander community lid. 

Mocht je nog meer vragen hebben? Stel ze gerust! De KPN Community denkt met je mee.