XS4ALL integreert geleidelijk in de KPN techniek. Als XS4ALL klant heb ik een boekwerkje ontvangen over de verschillen tussen nu en straks.
Voor wat betreft telefonie mis ik echter één onderwerp. Vandaar dat ik hierover het forum bevraag.
Ik heb een alles-in-1 glasvezel-abonnement bij XS4ALL. Het telefonie-onderdeel daarvan wordt omgezet naar Bellen Basis van KPN. Ik heb echter twee telefoonlijnen bij XS4ALL (met één vast nummer), zodat, als op mijn vast nummer wordt gebeld, altijd nog een lijn open blijft, waardoor een huisgenoot een ander gesprek kan aannemen of gelijktijdig zelf kan bellen op de vaste lijn.
In het overstap-boekje XS4ALL → KPN wordt een tweede telefoonlijn echter doodgezwegen.
Daardoor twijfel ik of straks die tweede lijn wel meeverhuist. Wie kan mij duidelijkheid geven?
Beantwoord
Integratie XS4ALL onderdeel telefonie: behoud ik 2 lijnen met 1 nummer?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoi
Je kunt bij KPN meerdere gesprekken voeren met hetzelfde nummer. Dit wil echter maar op maximaal één aangemeld device. (in jouw geval zal dat dan de fritzbox worden, neem ik aan).
Je kunt hier zelf de poorten voor configureren in de webinterface van de Fritzbox.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.