Skip to main content

Ik heb 3 handsets Dallas Comfort+. Ze zijn alle 3 bij het basis-station aangemeld.

Nu wil ik vanuit 1 handset een andere handset rechtstreeks bereiken via een snelkiestoets.

Ik volg de procedure uit pagina 17 van de handleiding van het basisstation of 13 van de handleiding van de handset.

Onder het kopje intern bellen kies ik een handset. Vervolgens zie ik geen OK-knop.

Graag hulp gevraagd.

Bvd

  

Eh. Ik kom het tegen op pagina 18.

https://www.kpn.com/w3/file?uuid=0a7e03ee-9e34-4917-99cd-23b686bab01c&owner=8de86c61-bdc8-4848-872e-e5b380e682fc&contentid=14512

(PDF download)


Dank voor de reactie.

Maar ik wil graag met een druk op een snelkiestoets van een handset direct een andere handset bellen, zonder deze eerst nog te moeten selecteren.

Dus bv. B:SCHUUR, C:ZOLDER. Bij A:allen worden alle handsets al direct gebeld, zonder nog iets te moeten selecteren.

“intern bellen” onder “Functie aan de snelkiestoetsen toewijzen” beschrijft precies wat ik wil.

Ik hoop dat duidelijker mijn wens beschrijft, of is dit niet mogelijk?

 


B,C en D zijn volgens mij inderdaad voor intern te programmeren. Doe dan wat er uitgelegd staat. Ik heb dat nooit bij de hand gehad want woon alleen. Kan het dus niet verder uitleggen dan wat de handleiding aangeeft.


Dit is niet echt een antwoord op mijn vraag.

Misschien iemand anders?

 


Hè….! 😐 Wat is dan je vraag?

Je wilt B,C, en D voor direct intern bellen gebruiken. Dat kan dus zeg ik. Ergo: antwoord op je vraag.

Als het niet lukt met de uitleg in de handleiding kan ik je echter niet verder helpen. Want ik heb een gigaset zonder die letters. En kan ik het dus niet hands on proberen. Dus moet het doen met de uitleg in die handleiding. Jij hebt nog het voordeel het toestel er zelf bij te hebben.


Dank voor je reactie.

Ik wil alleen weten hoe ik het voor elkaar krijg?

Misschien kan iemand anders mij verder helpen.


Jammer dat je er met de handleiding niet uitkomt. Ik met alleen de handleiding ook niet. Helaas heb ik geen Chicago handset tot mijn beschikking. 

Ik kom dus ook niet verder dan de uitleg op pagina 18.

Hopelijk komt hier nog iemand die 'm heeft. En het beter kan uitleggen dan de handleiding.