Skip to main content
Beantwoord

Is het mogelijk om door te schakelen op basis van tijdsblokken?

  • 18 June 2024
  • 14 reacties
  • 82 keer bekeken

Is het mogelijk om verschillend door te schakelen op basis van tijdsblokken?

tijdens kantooruren naar een mobiel nummer en daar buiten naar voicemail.

ik maak gebruik van sip en bij andere aanbieder kan dit wel. Bij kpn ook?

Dat zal via zakelijke abo's ongetwijfeld te regelen zijn met de juiste apparatuur @Pboekelman  

Even ‘googelen’ aangaande geschikte telefoonapparatuur, die ook voor consumenten geschikt is, als je een particulier bent, anders de zakelijke helpdesk even bellen via 0800 0403 als je een zakelijke klant bent voor nader advies.


Verwacht dit maar niet bij particuliere abonnementen. 


Nee. Bij KPN EEN biedt kpn inderdaad een telefooncentrale aan welke gewoon zelf is aan te passen met tijdschema’s maar voor consumenten is dit geen optie.


Bij particuliere abonnementen bied KPN eigenlijk nog gewoon hetzelfde aan als wat ze 30 jaar geleden deden: analoge telefonie. Niet meer dan dat. Op de achtergrond werkt het tegenwoordig via internet. VOIP enzo. Maar als particuliere klant profiteer je niet van de extra mogelijkheden die dat bied.


gebruik het zelf niet, maar zoals ik het lees moet het  met een fritzbox mogelijk zijn.

 

 


Met een Fritzbox kan je een eigen telefooncentrale opzetten. Zo heb ik ingesteld dat anonieme nummers geweigerd worden met een bandje die dat dan verteld. 


Dat zal via zakelijke abo's ongetwijfeld te regelen zijn met de juiste apparatuur @Pboekelman  

Even ‘googelen’ aangaande geschikte telefoonapparatuur, die ook voor consumenten geschikt is, als je een particulier bent, anders de zakelijke helpdesk even bellen via 0800 0403 als je een zakelijke klant bent voor nader advies.

Dankjewel voor je reactie 👍

we hebben een zakelijk abonnement maar met de standaard apparatuur lukt het niet. I.p.v. telefoon poort op router heb ik al omgeleid naar de sip variant maar in de webinterface is de mogelijkheid er helaas niet


Nee. Bij KPN EEN biedt kpn inderdaad een telefooncentrale aan welke gewoon zelf is aan te passen met tijdschema’s maar voor consumenten is dit geen optie.

Dankjewel voor je reactie 👍
mee hebben zakelijk abonnement maar het zit er standaard dus niet bij… heb er tot nu toe ook niets over kunnen vinden


Bij particuliere abonnementen bied KPN eigenlijk nog gewoon hetzelfde aan als wat ze 30 jaar geleden deden: analoge telefonie. Niet meer dan dat. Op de achtergrond werkt het tegenwoordig via internet. VOIP enzo. Maar als particuliere klant profiteer je niet van de extra mogelijkheden die dat bied.

Dankjewel voor je reactie 👍
mals zakelijke klant dus ook niet, voor zover ik kan zien met de standaard uitrusting 


Met een Fritzbox kan je een eigen telefooncentrale opzetten. Zo heb ik ingesteld dat anonieme nummers geweigerd worden met een bandje die dat dan verteld. 

Dankjewel voor je reactie 👍
helaas hebben we die niet geleverd gekregen. Zal wel komen omdat we nog geen glas hebben?


Met een Fritzbox kan je een eigen telefooncentrale opzetten. Zo heb ik ingesteld dat anonieme nummers geweigerd worden met een bandje die dat dan verteld. 

Dankjewel voor je reactie 👍
helaas niet bij onze aansluiting. We hebben geen glas..


Wie zegt dat je glas moet hebben voor een FritzBox @Pboekelman ???


Met een Fritzbox kan je een eigen telefooncentrale opzetten. Zo heb ik ingesteld dat anonieme nummers geweigerd worden met een bandje die dat dan verteld. 

Dankjewel voor je reactie 👍
helaas hebben we die niet geleverd gekregen. Zal wel komen omdat we nog geen glas hebben?

Standaard krijg je die niet bij particuliere abonnementen. Ik weet niet hoe het bij zakelijke abonnementen zit. Dat is niet mijn kennis op dit forum. Maar je kan die ook aanschaffen.

Je kan overigens geen IVR voice response systeem opzetten. Ik zeg dat maar even ;-)


Niet voor KPN telefonie maar voor mobiel telefoon is b.v. 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adambryl.forwardingscheduler


Reageer