Skip to main content
Beantwoord

Is mijn Box 12 geupdatet? Nummerweergave werkt nog steeds niet.

  • 4 June 2024
  • 8 reacties
  • 50 keer bekeken

Is het gisteren geüpdatet? Nou mijn Panasonic geeft nog steeds geen nummerweergave. Beschamend. Kpn gaat ook de prijzen verhogen. Misselijk!

Wat een extreem slechte service van kpn. Weer drie maanden gaan wachten? Kom nou. Het wordt tijd om de kpn te verlaten. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Gisteren de software-update V12.C.24.05.08 geïnstalleerd: hiermee werkt de nummerweergave weer op m'n Panasonic telefoon. 👍

Vraagje hoe heb je dat gedaan heb in het weekend een paar keer mijn router opnieuw gestart

toen was bij mij nog geen verandering .

 

Gr


De uitrol van de software duurt nog tot half juni @Ravindra18 .

Je kunt de versie checken door in te loggen op de Box12. Zie versie nummer hierboven. 


Weet niet hoe ik op box 12 kan inloggen 


Zie

 


Maar waarom moet ik zoveel gaan doen . Het inloggen daar is ingewikkeld. Moet wachtwoord en modemknopjes gaan inschakelen. Jijzelf schreef gisteren dat ik niets hoeft te doen. Vanzelf zie ik dat het gaat werken. Wat is dit allemaal. 


Je hoeft ook niets te doen. De juiste software komt vanzelf. Dat duurt nog tot half juni. Het gebeurt in batches. 


Hallo PeterG

Ik heb me ingelogd via instellingen op de modem en kan V12.C.24.05.08 software nergens zien. Mischien doe ik het verkeerd. Maar ik heb het zo gedaan zoals je zei en niets kunnen zien van V12.C.24.05.08 software. Ik kan niets zien wat betreft softwares. Alleen andere gegevens. 

 


Ik heb zelf de Experia v10.

Daar staat het in kleine lettertjes onderaan op het eerste scherm. 


Reageer