Skip to main content

Ik heb een experiabox in de meterkast. Daarop kan ik een vaste telefoon aansluiten, maar dan staat de telefoon in de meterkast, wat ik niet wil. Een kabel van meterkast naar de huiskamer wil ik ook niet. Hoe is dit op te lossen?

Hallo @Alexander1954 , heb je toevallig ook een PTT/KPN-aansluitpunt in de woonkamer?

Zo ja, dan is dat relatief eenvoudig te realiseren, daar kom ik op terug, afhankelijk van je antwoord.

Zo nee, dan kun je een losse DECT-centrale bij het modem plaatsen en de telefoon(s) met laadstsation(s) in de overige ruimten in huis.

 


Hallo Jan D, 

Ik heb een KPN aansluitpunt in de kamer (volgens mij alleen voor TV), maar daar zit al een stekkertje in die naar mijn (zwarte Arris) kastje voor TV gaat. In dat zwarte kastje is geen aansluiting voor telefoon.  


Hallo @Alexander1954 , wil je daar eens een foto van plaatsen svp?


 


Hallo @Alexander1954 , ik bedoelde een foto van het aansluitpunt in de huiskamer.

 


Daar komt ie dan

 


Met een DECT setje kun je het basisstation in de meterkast neer zetten en een los toestel in de woonkamer. Als je er een losse oplader bij koopt, kun je het toestel wat normaal in het basisstation staat elders in huis plaatsen.


Hallo @Alexander1954 , dan kun je het oplossen zoals ik in een eerdere reactie schreef en @Nick83  het nog eens herhaalt.

Succes.

 


Dank JanD en Nick83! 


Graag gedaan.

 


Reageer