Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn belgeschiedenis uit de Box 12 kopiëren?

  • 10 February 2024
  • 9 reacties
  • 108 keer bekeken

in box 12 web interface: is het mogelijk om de belgeschiedenis (telefonie) te kopieren als data? copy/paste lijkt hier niet te werken (behalve dan als plaatje/afbeelding). of is er een mogelijkheid om dit via een CLI te doen?

(kopieren naar bv ms word- of excel-bestand)

Ha @robin103, helaas moet je het bij screenshots houden! Het is niet mogelijk het te kopiëren als data. De wens is wel bekend bij de collega's van de modems! :-)


Vannacht de update naar de nieuwe KPN-Software gekregen (V12.C.23.15.06)

De tekst/nummer/data-selecteer-kopieren-mogelijkheid mis ook ik erg!

Een chrome-extention als https://chromewebstore.google.com/detail/kopi%C3%ABren-+-toestaan/ajhbdcgfhlhhmocddefknjjkejcfpbnj

werkt wel voor de informatie-teksten, of als je begint in een info-tekst en doortrekt naar gegevens-velden, maar niet binnen de gegevens-velden.

 

En…
Als jullie ontwikkelaars toch bezig zijn met de Belgeschiedenis, nog een tip:

  • bij Datum en tijd: staat bij mij het tijdstip in GMT; de plaatselijke tijd zou handig zijn. Nu met zomertijd zelfs 2 uur verschil!
  • een Ververs-knop (in de oude software zat die wel)

Succes!


een Ververs-knop (in de oude software zat die wel)

De browser heeft toch een knop om te verversen? 

en de tekst/nummer/data-selecteer-kopieren-mogelijkheid mis ook ik erg!

Dat is gewoon een standaard functie. Werkt overal. Niemand hoeft in te bouwen ofzo. Maar bij KPN hebben ze het gewoon doelbewust geblokkeerd. 


een Ververs-knop (in de oude software zat die wel)

De browser heeft toch een knop om te verversen? 

Dat klopt, maar de pagina komt dan terug op Overzicht (na paar seconden...) - en weer twee-drie muisklikken extra nodig.


een Ververs-knop (in de oude software zat die wel)

De browser heeft toch een knop om te verversen? 

Dat klopt, maar de pagina komt dan terug op Overzicht (na paar seconden...) - en weer twee-drie muisklikken extra nodig.

Dat is dan gewoon een fout in de ontwikkeling.


een Ververs-knop (in de oude software zat die wel)

De browser heeft toch een knop om te verversen? 

Dat klopt, maar de pagina komt dan terug op Overzicht (na paar seconden...) - en weer twee-drie muisklikken extra nodig.

Dat is dan gewoon een fout in de ontwikkeling.

Zo klinkt dat inderdaad! Ik ga dit doorgeven, @Kees-Jan N.


@Kees-Jan N had al eerder in een andere thread aangegeven dat de tijdnotatie van de belgeschiedenis om voor mij onbegrijpelijke reden werd weergegeven in GMT terwijl de systeem tijd gewoon in lokaletijd werd aangegeven. Heb vannacht firmware update gekregen van V12.C.23.15.06 naar V12.C.24.05.08. Hoera! Het is aangepast. Alleen copy/paste is nog steeds niet mogelijk … helaas.


Met het knipprogramma van Windows kun je keurige op maat gemaakte schermafdrukken maken en opslaan @robin103 .

 


@N.N. Ja, je kunt prachtige plaatjes maken! Maar hoe kan ik de data op die mooie afbeeldingen dan verwerken in bv een spreadsheet zonder een OCR-pgm of alles met de hand over te typen? 

zie bovenaan in de originele post.