Skip to main content
Antwoord

Kan ik mijn VOIP-nummer opzeggen, maar internet behouden?

• July 24, 2025
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik heb een abonnement voor telefonie en breedband. Ik wil het telefoonnummer opzeggen en het breedband behouden voor een aantrekkelijke prijs. Hoe moet ik dat doen

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Mw Magda, welkom op de KPN Community. Een telefoonnummer opzeggen is geen enkel probleem natuurlijk. Uit jouw bericht maak ik ook op dat je graag eens wil kijken of er iets mogelijk is qua jouw intetrnet abonnement. Het beste kun je beide dingen bespreken met de klantenservice. 

Je kunt een belafspraak inplannen zodat op een door jou gewenst moment, er contact wordt opgenomen. 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 24, 2025

Bellen 0800 0402 spreek in abonnement ,  en blijven wachten todat je hoort U wordt doorverbonden.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 29, 2025

Hallo ​@Mw Magda, welkom op de KPN Community. Een telefoonnummer opzeggen is geen enkel probleem natuurlijk. Uit jouw bericht maak ik ook op dat je graag eens wil kijken of er iets mogelijk is qua jouw intetrnet abonnement. Het beste kun je beide dingen bespreken met de klantenservice. 

Je kunt een belafspraak inplannen zodat op een door jou gewenst moment, er contact wordt opgenomen.