Skip to main content

Ik heb vaste telefoon van KPN: Chicago 800S. Ik kan uitbellen of gebeld worden, maar ik kan ander niet horen. Heb Experia box V10 gereset. en testen via KPN servicelijn 0800 0402 gedaan, maar hoor niks als ik gebeld of zelf bel. Wie weet raad ik kan geen person bij KPN aan de lijn krijgen.

 

Mensen die ik bel horen mij wel. Er is geen plaatselijke KPN storing. Ook de Servicetool voor problemen met Vast bellen, helpt niet het probleem oplossen.


Misschien de stekkertjes nalopen in zowel de telefoon als de Experiabox of ze goed vastgeklikt zitten, of anders ander kabeltje proberen.


HansaanZet Bedank. Stekkertjes na gelopen, probleem nog niet opgelost.

 


Neem aan dat het volume voldoende open staat ?


ja ook deze staat op maximaal.


Dan kunt u er het beste even mee naar een kpn winkel. 


Dank je wel voor het mee denken. Ik blijf het vreemd vinden dat je geen KPN mensen meer kunt mailen chatten of bellen.


Is het nog gelukt met uw telefoon ?


Nee, ik kan nog steeds niemand verstaan. Vanmorgen ga ik er mee naar de KPN winkel.Ben bang ze ze me daar ook niet kunnen helpen, afwachten maar.


Succes in de winkel, mocht het toch niet lukken kunt u zich hier altijd weer melden en proberen we het op te lossen. 😉


Hoi @123Misterstraat.26, heb je ook al geprobeerd het modem en basisstation van de telefoon te herstarten? Maakt dat nog verschil?


Hoi Bart, Ja  Experia Box v10  heb ik zelf en later de telefonisch door KPN gereset. Bij KPN winkel had ik basisstation mee moeten brengen, dan konden ze deze oor meten, maar ik had alleen telefoon bij mij.


Aha, dus al gereset. Basistation ook gereset of in ieder geval van het stroom af gehad? 

Of ga je nog weer terug naar de winkel met het basistation?


Hoi Bart, Basistation is gereset en telefoon deed weer wat hij moet doen. Ik kan de beller weer horen! Bedankt voor je meedenken.


Super! Fijn dat dat geholpen heeft en je weer normaal kan bellen. 

Mocht er nog weer eens wat zijn, laat het dan vooral weten.