Skip to main content

Ik kan niet meer bellen, maar wel gebeld worden... Hoe kan dit? Kunnen jullie helpen? Ik heb net een sagemcom sixty telefoon aangeschaft. De huistelefoon hebben wij juist om uitgaand te bellen... 

Wanneer ik een nummer invoer draait de telefoon het nummer. Vervolgens gaat mijn telefoon/mijn zoons telefoon niet over, maar binnen 25 secondenrechtstreeks naar de in gesprektoon. .. Wat doe ik verkeerd?

 

 


Hier reageert niemand, jullie winkel is dicht en de klantenservice neemt niemand op... Goed geregeld!

Beetje jammer dat ik 70 euro per maand betaal, maar geen service kan verwachten van jullie... 

 

Ik ga opzoek naar een andere provider.. 


Hallo @Claudia Werner 

Dit is een forum en geen chat. Je hebt dus geen ‘direct’ kontakt.

En het is hier ook erg druk, net als telefonisch bij de klantenservice. Een reactie van een KPN medewerker hier op het forum kan daarom enkele dagen duren.

Als mede forumlid wil ik alvast graag met je mee denken.

Heeft uitbellen wel gewerkt (met een andere “oude” telefoon) ? Mogelijk ligt het dan aan een instelling van de nieuwe telefoon. 


@Claudia Werner Welkom op het forum. Op het forum streven wij er naar om zo snel mogelijk te reageren. Aangezien het iets drukker is in verband met het Corona virus duurt het momenteel iets langer dan je van ons gewend bent. Gelukkig zijn er ook nog mogelijkheden om contact op te nemen via de klantenservice op 0800-0402 en via de chat op onze website. Het klopt inderdaad ook dat een aantal van onze winkels gesloten zijn vanwege de veiligheid van onze klanten en onze medewerkers, maar gelukkig zijn er ook nog een aantal winkels open. Welke winkels dit zijn vind je hier

Mag ik vragen welk modem je gebruikt? En als je een Experiabox gebruikt op welk telefoonpoortje van de Experiabox je het toestel aangesloten hebt? En heb je ook al de instructies voor het aansluiten van een telefoontoestel op de volgende pagina uitgevoerd? Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 


@Claudia Werner Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!