Skip to main content

Kan niet bellen of gebeld worden: ingesprekstoon

• September 22, 2025
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

We kunnen niet bellen of gebeld worden met vast bellen, hij geeft de in geprek toon aan.

De probleemoplosser helpt niet die geeft aan dat er een fout is, we kunnen hier niet mee verder. 

Er wordt aangegeven dat er geen storing is op ons adres.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 22, 2025

Heb je als eerste stap je modem al even 30 seconden stroomloos gehad?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 22, 2025

Intussen heb ik alles geprobeerd, nu ook geen internet meer. Toch wordt er geen storing aangegeven.   Groet Jonne.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 22, 2025

Dat is buitengewoon vervelend. 

Tja. Dan best even bellen. Zeg 'storing'.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)

Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 22, 2025

Dat lijkt mij ook. Bedankt Peter. Fijne avond.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jonne65, heb je inmiddels met hulp van de collega's van de KPN klantenservice een werkende telefoonlijn? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 23, 2025

Helaas werkt de vaste telefoon  nog niet, geeft steeds een in bezet toon, maar er wordt vandaag op de site vermeld dat er meerdere storingen zijn in mijn buurt. Internet doet het wel weer, de vaste telefoonlijn doet het vanaf vrijdag al niet meer, even afwachten? Bedankt voor de reacties!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Als de vaste lijn het nog altijd niet doet, adviseer ik toch om contact op te nemen met de collega's van de klantenservice. Je kunt een belafspraak inplannen zodat mijn collega's contact opnemen op een eigen gekozen moment.