Skip to main content

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Sinds enkele dagen heb ik de experiabox 10A. En ik kan wel zelf bellen maar niet gebeld worden. Heb alles al geprobeerd, resettten diverse maken, ook harde resets, ook via bellen met de klantenservice (automatische stem gaat dan resetten), het helpt niet.

Ben mantelzorger en is voor mij belangrijk dat mijn moeder me bereiken kan.


Herstarten helpt ook niet. 


Dit nummer is niet in gebruik, hoor je.


Hoi @JVA01 
Ik begrijp dat er haast mee is, dan kunt u het beste even met 0800 0402 bellen en spreek in dat u een medewerker wilt spreken.
Dit nummer is 24 uur p/dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Of chatten onder kantoortijd via de LiveChat functie


Dankjewel Huistijger.  Gedaan. De activatie was nog niet afgerond. Wordt in orde gemaakt.👍


Welkom op het forum, JVA! Fijn om te zien dat je al contact hebt gehad en dat de activatie in orde wordt gemaakt. Kun je inmiddels al gebeld worden?


Dankjewel Erik. Helaas kan het nog niet. 😔  Het kon drie werkdagen duren. Volgende week maar weer proberen. 


Als het nu nog steeds niet in orde is, JVA, vul dan je forumprofiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik even voor je na hoe het ervoor staat.


Dankjewel Erik. Het werkt nog steeds niet. Ik heb het forumprofiel ingevuld.


Het gaat om de vaste lijn. 


Dank je, JVA. Ik zie het probleem. Het telefoonnummer zit een beetje tussen wal en schip. Of eigenlijk, tussen ons en Ziggo. Om dit te herstellen moeten we telefonie even uit je abonnement halen, en daarna weer toevoegen. Dan is hopelijk eind van de week ook geregeld. Wat ik nu ga doen is telefonie verwijderen. Dat betekent dat je ook tijdelijk niet kunt bellen. Dat is onhandig, maar het kan even niet anders. Je krijgt een bevestiging van het verwijderen van de telefonie. Dit heeft een paar uur nodig om afgerond te raken aan deze kant. Vervolgens voeg ik morgenochtend telefonie weer toe, met hetzelfde nummer. Daar krijg je dan ook weer een bevestiging van. Nadat die order dan voltooid is kun je weer volledig gebruik maken van de telefonie.


Hallo Erik,

owwww….ik zie net pas je berichtje en heb zelf alweer gebeld naar KPN, omdat ik schrok van de verwijdering, die zag ik ineens in mijn mail binnenkomen. Ik had niet in de gaten dat je geantwoord had op het forum. 
De medewerker aan de telefoon heeft het nu weer aangezet. Dus je hoeft dat niet meer te doen.

Bedankt voor de uitleg in elk geval en de hulp. Maar het is al aangezet nu door een medewerker die ik heb gebeld. Dus dat hoeft morgenochtend niet meer te gebeuren.

Sorry dat ik zelf alweer gebeld had. Maar ik schrok van de verwijdering en had dus dit bericht op het forum nog niet gezien. 
 

Hartelijk dank in elk geval voor de info en de hulp.

 

 


 


Dank je, JVA. Ik zie het probleem. Het telefoonnummer zit een beetje tussen wal en schip. Of eigenlijk, tussen ons en Ziggo. Om dit te herstellen moeten we telefonie even uit je abonnement halen, en daarna weer toevoegen. Dan is hopelijk eind van de week ook geregeld. Wat ik nu ga doen is telefonie verwijderen. Dat betekent dat je ook tijdelijk niet kunt bellen. Dat is onhandig, maar het kan even niet anders. Je krijgt een bevestiging van het verwijderen van de telefonie. Dit heeft een paar uur nodig om afgerond te raken aan deze kant. Vervolgens voeg ik morgenochtend telefonie weer toe, met hetzelfde nummer. Daar krijg je dan ook weer een bevestiging van. Nadat die order dan voltooid is kun je weer volledig gebruik maken van de telefonie.

owwww….ik zie net pas je berichtje en heb zelf alweer gebeld naar KPN, omdat ik schrok van de verwijdering, die zag ik ineens in mijn mail binnenkomen. Bedankt voor de uitleg in elk geval en de hulp. Maar het is al aangezet nu door een medewerker die ik heb gebeld. Dus dat hoeft morgenochtend niet meer te gebeuren.

Hartelijk dank in elk geval voor de info en de hulp.
 

 

Geen enkel probleem, scheelt mij weer werk :grin: 'k had een notitie achtergelaten in het systeem waar de andere collega's ook in werken zodat voor hen ook duidelijk was wat er aan de hand was. Ik zie hier dat het telefoonnummer inmiddels weer helemaal in orde moet zijn. Is dat ook zo, kun je weer bellen én gebeld worden?