Skip to main content
Antwoord

Kan niet gebeld worden of zelf bellen.

• August 29, 2025
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Dit gaat over onze vaste telefoonlijn.

Ik kan niet gebeld worden, maar ook niet zelf bellen.

Krijg direct ingesprektoon.

Wanneer ik via mobiel naar ons vaste nummer bel, dan krijg ik ook eerst ingesprektoon, en meteen erna hoor het nummer ingegetikt worden, en dan weer ingesprektoon.

Beste antwoord door Flitsend

Zit je op glasvezel of adsl? Als je gecontroleerd hebt dat alle kabels van je toestel er goed in zitten en je hebt je modem een fabrieksreset gegeven door met een pinnetje aan het achter erin te drukken totdat alle lampjes uitgaan en weer aan gaan, dan blijft er vrij weinig over. 

Werkt internet en/of TV wel? Bellen gaat tegenwoordig (meestal) ook via internet, vaak ligt het dus aan het aangesloten telefoon toestel. Deze even opnieuw aansluiten misschien? 

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 29, 2025

Beste ​@HenkHJ via de MijnKPN-app op je mobiel kun je het probleem aankaarten en KPN probeert dan real-time met je mee te kijken voor een oplossing.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • August 29, 2025

Zit je op glasvezel of adsl? Als je gecontroleerd hebt dat alle kabels van je toestel er goed in zitten en je hebt je modem een fabrieksreset gegeven door met een pinnetje aan het achter erin te drukken totdat alle lampjes uitgaan en weer aan gaan, dan blijft er vrij weinig over. 

Werkt internet en/of TV wel? Bellen gaat tegenwoordig (meestal) ook via internet, vaak ligt het dus aan het aangesloten telefoon toestel. Deze even opnieuw aansluiten misschien? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 29, 2025

Eerste handeling. Modem 1 minuut uitzetten. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 30, 2025

Met het pinnetje naar fabrieks instelling gezet hielp perfect.

Bedankt allemaal.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 1, 2025

Met het pinnetje naar fabrieks instelling gezet hielp perfect.

Bedankt allemaal.

Fijn om te lezen dat de fabrieksreset heeft geholpen en ook bedankt dat je dit hier nog eventjes hebt willen delen ​@HenkHJ 😀