Skip to main content

Ik kan alleen naar een ander nummer bellen, maar niet gebeld worden op mijn vaste telefoon.

Iemand een oplkossing

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hi @Gazelle2020, niet zo handig natuurlijk dat de helft van de telefonie het niet doet :slight_frown:

Zou je jullie toestel eens los willen koppelen (ook van de stroom) en na een minuut of 2 weer aan willen sluiten? Als dat geen verschil maakt, mag je ook de Experia Box even een minuut van de stroom halen en daarna weer op laten starten.

mocht dat beide geen verschil maken, zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken? Ook hoor ik graag wat de ‘beller’ hoort als er geprobeerd wordt contact te zoeken met jullie nummer :slight_smile:


Tja……..

wat gebeurt er als iemand je belt?

Krijgt die meteen de bezettoon, hoort ie 'm overgaan maar jij niet, of…..


Beller hoort de telefoon overgaan. En krijgt vervolgens de voicemail


Ah, dan zijn we al iets verder.:slight_smile:

Jij hoort 'm dus niet bellen.

A: al even ander toestel geprobeerd op je modem? Het kan natuurlijk zijn dat je telefoon (dect) defect is. (en bel dan je zelf even met je mobiel)
B: krijg je wel nummerweergave van een nummer welke je belt?
C: welk modem heb je?


Er komt een nieuw modem aan.

Ik ben benieuwd

Gr gazelle


Is alles weer in orde met het nieuwe modem @Gazelle2020? Hoor het graag :relaxed:


Heb een nieuw modem ontvangen, en alles werkt weer naar behoren.


Goed nieuws @Gazelle2020  :smiley:

Bedankt dat je het nog even laat weten!