Skip to main content
Antwoord

Kan wel bellen, maar niet gebeld worden

• April 22, 2025
  • 8 reacties
  • 88 keer bekeken

Waarschijnlijk al een tijdje, zelfs vanaf de start denk ik, ik dacht dat mijn toestel kapot was, maar bij de nieuwe blijft hetzelfde euvel, namelijk: zelf bellen kan wel, gebeld worden niet; vooral jammer omdat ik expres een antwoord apparaat erbij heb. Daarom kunnen mensen niet inspreken en dat mis ik ook.

Beste antwoord door KeesYagi

De telefoon zit in poort 2, probeer poort 1 eens.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 22, 2025

Kan je wat meer vertellen over je situatie? Het gaat om een vaste lijn? Gaat het om een nieuwe abonnement? Of ben je vanaf een andere telecomprovider overgestapt op KPN? 

Wat gebeurt er iemand jou probeert te bellen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 22, 2025

Ja, het gaat over mijn vaste telefoon. Ik ben sinds 20 februari overgestapt van andere provider.

Als iemand mij wilt bereiken, krijgen ze alleen een normaal overgaan geluid dus lijkt het of ik niet opneem, ook kan zodoende geen antwoord worden ingesproken, wat ik normaliter altijd wel had.

Maar ik kan wel bellen met die vaste telefoon dus. Het is juist dat mensen mij kunnen bereiken en/of zodoende anders een boodschap kunnen inspreken op antwoordapparaat wat ik mis eraan.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 22, 2025

Wat heb je precies gedaan om jouw telefoon aan te sluiten? Welke modem heb je? Brandt het voice lampje op je modem?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 22, 2025

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 22, 2025

Heeft u hieraan voldoende mbt uw voorgaande vraag en betreffende.mijn hulpvraag?

Graag verneem ik van u 

• Antwoord
  • April 22, 2025

De telefoon zit in poort 2, probeer poort 1 eens.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 23, 2025

Ja, dat gaat goed, ik had gedacht al eerder te hebben geprobeerd, maar blijkbaar niet.

Zo simpel kan het zijn!

Bedankt voor uw hulp

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Annacathar, welkom op de KPN Community! Gelukkig heb je het dan kunnen oplossen! Je ziet dat de Community graag met je meedenkt, dank daarvoor ​@KeesYagi en ​@AriënC! Ik wens je vast een fijn weekend en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen.