Kan niet gebeld worden. Melding “nummer niet in gebruik”. Kreeg mailtjes dat telefoonnummers waren toegevoegd, zonder mijn weten. Contact met KPN en toegevoegde nummers zijn verwijderd. Merkte dat ik sindsdien niet meer gebeld kon worden. KPN zag dat telefoonnummer verkeerd in modem stond en zou opgelost worden. Dus niet. Nu blijf ik steeds maar hangen in het-opnieuw-opstarten en ligt-aan-uw-kabel riedel.
Hallo
Dag
Hallo
Geef daarna de modem een fabrieks-reset.
Werkt het nu? Zo ja, probleem opgelost.
Zo nee, log eens in in je modem (Experia V10) en kijk of je telefoonnummer geregistreerd staat.
Zo nee, dan even bellen met 0800 0402, voor geen diensten/storingen 24/7 bereikbaar.
Succes.
Beste
Nog altijd geen mail of belletje van KPN-ICT. Dan maar zelf weer contact opgenomen. Weer “het-opnieuw-opstarten en ligt-aan-uw-kabel riedel”, maar nu zou het aan het telefoontoestel liggen…. ff ander toestel aangesloten en probleem blijft. Duurt veel te lang voor oplossing. Al verschillende bezorgde mantelzorgers aan de deur gehad en thuishulp- en thuiszorg die telefonisch contact zoeken.
Hoi
Aangezien je wel zelf kan bellen maar niet gebeld kan worden. Dat kan denk ik wel maar de telefoon gaat niet over.
Al eens gecontroleerd of de niet storen functie per ongeluk is geactiveerd op de handset van je dect telefoon?
Met de Experia box v10 is dit geen '’bekend'’ probleem, rare opmerking van de telefonist(e). Wel met de v8 en v9.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.