Skip to main content

Het nummer krijg ik wel maar keuzenummer werkt niet; krijg steevast te horen ; u heeft de 1 niet ingedrukt. Hetzelfde gebeurd op mijn mobiel.

*Admin: eigen topic voor de vraag aangemaakt

 

Ik kan zowel op huistelefoon (vastbellen) als op mobiel geen 088 bereiken . Een ander moeten lenen om een afspraak te maken 

hover 87

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic


Ben niet goed duidelijk geweest. Kan wel 088 bereiken maar als ik een keuzetoets gebruik krijg ik sreevast te horen , u heeft de 1 niet ingedrukt.

Als ik zelf word gebeld door dezelfde bedrijf., neem ik aan en hoor niets meer.

Hoe zit dat dan?

Hover 87

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic


@hover87

Welkom op het forum

Als dat gebeurt bij hetzelfde 088 nummer kan dat wel eens bij hen liggen.

Je kunt controleren of van je beide nrs de dtmf tonen doorkomen.

Bel dan bv eerst met je vaste naar je mobiel. En kies dan op de vaste de 1 bijvoorbeeld. Hoor je de toon in de speaker van je mobiel? Dan werkt het (gewoon).

Vica versa: bel met je mobiel dan je vaste en druk op je mobiel op de 1. Hoor je dan de toon via de speaker van je vaste dan werkt het op je mobiel ook.


Tsjaa @hover87 ,

Dan doe je toch iets verkeerd in het keuzemenu. Dat ligt toch echt aan degene die de knoppen bedient. 

Wil je KPN bereiken en lukt het niet via 0800-0402 ? 

Dan kun je ook chatten. 

 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Waar is mijn reactie gebleven (van 2 dagen geleden)? Waar TS overigens ook helemaal niet op gereageerd heeft…….

 

Het heeft me enkele minuten gekost, maar gevonden. In ander topic waar waarchijnlijk bovenstaande van komt maar de moderator had mijn reactie natuurlijk vergeten….

Welkom op het forum

Als dat gebeurt bij hetzelfde 088 nummer kan dat wel eens bij hen liggen.

Je kunt controleren of van je beide nrs de dtmf tonen doorkomen.

Bel dan bv eerst met je vaste naar je mobiel. En kies dan op de vaste de 1 bijvoorbeeld. Hoor je de toon in de speaker van je mobiel? Dan werkt het (gewoon).

Vica versa: bel met je mobiel dan je vaste en druk op je mobiel op de 1. Hoor je dan de toon via de speaker van je vaste dan werkt het op je mobiel ook.


Aha @PeterG ,

Dan ontvolg ik dit topic en dan laat ik het verder aan jou over. Voor mocht @hover87 nog reageren…….


Welkom op het forum @hover87, heb je de bovenstaande tips al kunnen proberen en wordt het daarmee beter?

Het lijkt er inderdaad op dat die reactie niet is meegenomen bij het afsplitsen @PeterG, ik heb 'm nu alsnog verplaatst naar dit topic.


nee nog niet geprobeerd wel ondertussen contact (14 dagen) 

 


Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp, bedoel je dat je inmiddels wel contact hebt kunnen krijgen met het 088 nummer?


Ja heb contact gekregen.. antwoord van woningverhuur: hebben we meer last va, ligt waarschijnlijk aan de centrale van de 088nrs.. Zelf ben ik ook 3 weken bezig geweest om reparatie door te geven


Ah, dat kan inderdaad ook aan de centrale liggen die zij gebruiken. Zeker als er ze meer meldingen over krijgen. Hopelijk kunnen zij de oorzaak daarvan snel achterhalen, zodat het bij een volgende keer dat er een reparatie nodig is sneller geregeld kan worden.