Skip to main content

Waar kan ik een klacht op hoger hand neerleggen? Want via klantenservice kom ik niet verder. Escalatie team, bestaat dat nog? Ik laat nu klacht escaleren nl

Kunnen we hier helpen?


Ik denk het niet helaas.tenzij je een ‘hoger ‘ iemand bent dN iemand vd klantenservice. Ik heb een klacht en wil deze laten escaleren, of liever gezegd die heb ik laten escaleren, ik wil dat deze opgepakt wordt door escalatie team , zoals dit al eens eerder is voorgevallen.


Ik ben maar gewoon een klant. Hier op het forum helpen klanten elkaar en waar nodig schiet een moderator te hulp. De moderstors hier zijn erg goed en hebben vergaande bevoegdheden. Maar dan moet je wel hier je verhaal vertellen.


Dat heb ik alleen vandaag al meer dan 8 x gedaan bij Kpn via twitter, chat, telefonisch en nu wil ik het best nog x vertellen maar alleen als er een moderator deelneemt aan het gesprek. Met alle respect maar een klant kan ons niet verder helpen ik wil niet voor niets mijn klacht bij escalatie team hebben.
Jaar of 10 geleden ook iets soortgelijks maar zelfs het escalatie team kwam niet verder, uiteindelijk via geschillen commissie verlopen. Ik raad kpn aan om het dit x niet zover te laten komen. Een communicatie bedrijf dat niet in staat is te communiceren anno 2020. 


Dus kom maar op moderators met jullie vergaande bevoegdheden …hebben zij meer bevoegdheden dan de chat/ tel/ twitter mensen ? 


Kijk ook eens in dit topic,... 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/waar-kan-ik-terecht-met-een-klacht-over-klacht-afhandeling-486207

 

Wel bijzonder dat je zovaak een klacht hebt,... Hoe kan het dat kpn je vorige klacht heeft opgelost en je nu weer een klacht hebt? Wat heb je gedaan om het opnieuw zover te laten komen? 


Pardon? Wat heeft kpn gedaan om het zover te laten komen? Ik heb verhuizing aangevraagd telefonisch nog wel met monteur. Die komt op afgesproken dag op nieuwe adres. Internet en tv doen het maar de vaste lijn is verhuisd van nieuwe naar oude adres. Vanaf woe wordt ik aan de lijn gehouden ( die niet werkt) door kpn. Ik krijg verschillende antwoorden via telefoon. Chatten gaat niet want als ik net bezig ben met uitleggen wat er gebeurt is sluit kpn de chat. Genoeg info? 
 

En ze je geheime tel nr na wijziging abo ( op verzoek van kpn destijds) doodleuk vermelden in telefoongids terwijl je een baan hebt waarin dat absoluut niet wenselijk is. En kpn blijft volhouden geen fout te hebben gemaakt en de fout niet terug te kunnen draaien dan stap ik naar geschillencommissie na 2 maanden bellen en toen nog mailen. Toen was het zo opgelost.

En iedere x bij verhuizing gaat er iets mis. Ja helaas al meerdere keren verhuisd ivm werk. Goh nee hoor dit x moest ik toch echt vertrouwen hebben in kpn…. 

 


En jeroen goh wat goed van je dat je mij wijst op eerdere vraag op dit forum. 👍👍 apparatuur was defect er zou een koerier komen de volgende dag met apparatuur. Die kwam niet. Toen ik belde met kpn werd er gezegd dat er wel wat verstuurd was. Later bleek dit helemaal niet zo te zijn. Toen ik  belde met de koeriersdienst bleek dat zij pas die 2e dag opdracht hadden gekregen van kpn die medewerker had het verzoek niet goed doorgezet maar gaf de koeriersdienst de schuld. Heel netjes toch.


Jij vraagt hoe je een klacht kan doorzetten,... Net zoals toen houd je nu ook je handjes op om te vragen hoe je een klacht kan doorzetten,... Daarom de verwijzing, dit is vragen naar de bekende weg.


Nee ik vraag of het escalatie team nog bestaat om de klacht ‘hogerop’ neer te leggen. Dat was/ is een andere afd dan de links waar je naar verwijst. 
 

dus: bestaat het escalatie team nog? En hoe krijg ik mijn klacht daar? 

 


Jij vraagt hoe je een klacht kan doorzetten,... Net zoals toen houd je nu ook je handjes op om te vragen hoe je een klacht kan doorzetten,... Daarom de verwijzing, dit is vragen naar de bekende weg.


en waarom deze toon overigens naar mij toe? Met je handjes ophouden ? Wie denk je dat je voor je hebt ? Beetje respect naar mij mag wel krijg je ook respect terug 


Jij vraagt hoe je een klacht kan doorzetten,... Net zoals toen houd je nu ook je handjes op om te vragen hoe je een klacht kan doorzetten,... Daarom de verwijzing, dit is vragen naar de bekende weg.

Meneer gaf het beste antwoord net als de klantenservice mensen. Zij luisteren ook niet. Dank meneer jeroen voor je interventie en hulp 


Ik heb zeker geen beste antwoord aangevinkt,.. Denk dat je dat zelf hebt gedaan, ook heb je mijn bericht een like gegeven :joy:

 

Een klacht kun je enkel via het klachtenformulier doorsturen of je kunt dit telefonisch doen. 


Wel bijzonder dat je zovaak een klacht hebt,... Hoe kan het dat kpn je vorige klacht heeft opgelost en je nu weer een klacht hebt? Wat heb je gedaan om het opnieuw zover te laten komen? 

 

Vaak??? Hij heeft TIEN jaar geleden een klacht gehad, ik kan dit nou niet bepaald vaak noemen.


@largomonza15 Graag wel vriendelijk houden verder de enige die een antwoord kan markeren is de topic starter of een medewerker en die is hier nog helemaal niet bij geweest.

Verder is het druk op het forum dus reactie van een moderator zal enkel dagen op zich laten wachten.

Wil je sneller reactie zal je toch moeten bellen met de klanten service 

Ook heeft het geen nut dezelfde vraag op verschillende plekken te stellen je word echt niet sneller geholpen.


@largomonza15  Vervelend dat vaak mis gaat bij u. Ik begrijp tussen de regels door dat u al vanaf woensdag bezig bent en zoals u zegt aan het lijntje gehouden wordt.

Ik raad u aan iets meer geduld te hebben. U bent pas 3 werk dagen verder en sommige processen duren ook wat langer. Want iedereen die geholpen wil worden moet even wachten op zijn beurt.

 

Ondertussen kan u een klacht indienen als u dat nodig vind. U vind daar hier meer info over

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm


Hi @largomonza15! Welkom terug hier. Jammer dat de verhuizing (weer) niet soepeltjes verloopt. Ik zie dat de order inderdaad nog open staat. Wat er precies aan de hand is op dit moment, kan ik niet zien. Mijn collega's @Erik_  en @Erwin_ hebben meer inzage in verhuisorders. Helaas vieren zij momenteel weekend. Morgen zijn zij weer aanwezig. Ik vraag of zij er even naar willen kijken. Dit betekent dat ik momenteel niets voor je kan betekenen, helaas. :confounded:  

Ik kan me voorstellen dat je geduld snel op is m.b.t. deze situatie. De vorige klacht is ook niet goed opgepakt namelijk.  Ik zie dat @Roos79 de moderator rol een beetje op zich heeft genomen:wink: . Ik ben het met haar eens, laten we vriendelijk blijven naar elkaar. Een verhitte discussie/gesprek gaat niet helpen.  

EDIT 16:01 uur
Ik heb nog even verder gekeken. Ik zie dat er een ticket in behandeling is op dit moment. De backoffice (van migratie) is er momenteel mee bezig.  Zij zijn er helaas niet in het weekend. De doorlooptijd voor een ticket als deze is 4 werkdagen. Dinsdag is werkdag 4 aangezien het ticket op 2 september om half 8 (avond) is ingeschoten. Desalniettemin vraag ik mijn collega's om morgen toch nog even mee te kijken.  


Wat er precies misgaat kan ik niet achterhalen maar het issue is bij de juiste partij aangekaart. Dit zullen we moeten afwachten. Escalatie is niet mogelijk, helaas. 

Ik begrijp dat alle diensten werken behalve telefonie? 


@largomonza15 Ik lees dat de backoffice contact met je heeft opgenomen, maar dat de verbinding verbroken werd? Is het inmiddels opgelost of kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het in dat geval even weten.


Reageer