Skip to main content

Ik wil een klacht indienen omdat een andere klacht niet behandeld is. Dit wil ik alleen via email doen en niet telefonisch. Al verschillende keren telefonisch contact waarvan de laatste keer ruim 1,5 uur. Dus heeft heeft geen zin. Ook een klacht omdat de klantenservice hun afspraken niet nakomen. Niet 1 keer maar meerdere keren. Afspraken mogen ze niet via mail bevestigen. Je moet er maar op vertrouwen. Vertrouwen is onder nul inmiddels omdat ze afspraken niet nakomen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Ellen100 ,

Je kunt KPN niet per e-mail bereiken, ook niet voor het indienen van een klacht. 

 

Een klacht kun je wel per chat, telefonisch (0800-0402) of hier via het forum indienen.

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Forum: 

Je kunt hier in dit topic jouw klacht omschrijven, Een KPN moderator komt hier ook langs; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dan wel jouw volledige forumprofiel vullen. 

 


Dag @Ellen100 Welkom hier en mooi dat je het KPN Forum hebt gevonden! Is het inmiddels gelukt om een klacht in te dienen? Je kunt uiteraard je verhaal ook hier kwijt. Even wat extra informatie: het KPN Forum werkt even anders dan de klantenservice. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Zo is Noordzee, net als jij, een klant van ons. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Vandaar de vraag ook om je klacht hier neer te zetten. Mocht je het liever privé willen houden, maak dan gebruik van de opties waar Noordzee naar verwees. 


Hetzelfde: arrogante houding van KPN mbt storingen is SCHANDALIG, helaas heeft ook mijn reactie weinig zin.


Is dit alleen een mededeling of wilt u geholpen worden?


Hetzelfde: arrogante houding van KPN mbt storingen is SCHANDALIG, helaas heeft ook mijn reactie weinig zin.

Wat zijn dingen tegenwoordig toch ook snel

’schandalig’….een reactie heeft trouwens weinig zin want je zegt heel weinig. Geef eens wat context en wie weet wat ze hier voor je kunnen betekenen!


 Vanochtend om 08.30 viel de internetverbinding weg, modem herstarten helpt nog steeds niet. KPN Webcare meldt geen storing bekend, terwijl de internet help page aangeeft dat er sinds vanmiddag wel een storing is die 2 dagen(!!) zal duren. Praktische assistentie / ondersteuning  wordt zeer gewaardeerd.


Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

 

Aan welke ondersteuning denkt u zelf?


 Vanochtend om 08.30 viel de internetverbinding weg, modem herstarten helpt nog steeds niet. KPN Webcare meldt geen storing bekend, terwijl de internet help page aangeeft dat er sinds vanmiddag wel een storing is die 2 dagen(!!) zal duren. Praktische assistentie / ondersteuning  wordt zeer gewaardeerd.

Bellen: 0800 0402. Heeft u dat al gedaan?


Dag @Ellen100 Welkom hier en mooi dat je het KPN Forum hebt gevonden! Is het inmiddels gelukt om een klacht in te dienen? Je kunt uiteraard je verhaal ook hier kwijt. Even wat extra informatie: het KPN Forum werkt even anders dan de klantenservice. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Zo is Noordzee, net als jij, een klant van ons. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Vandaar de vraag ook om je klacht hier neer te zetten. Mocht je het liever privé willen houden, maak dan gebruik van de opties waar Noordzee naar verwees. 

 

Ik heb op 15 september een klacht verstuurd in verband met het niet in behandeling nemen van een klacht en niet nakomen van afspraken. Als reactie kre g ik dat er binnen 10 werkdagen een reactie zal worden gegeven. Helaas totaal geen reactie. Misschien moet KPN medewerkers en leidinggevende gaan aannemen die weten wat een klant is en en wat klantbelang betekent. Ik vind dat gewoon niet kunnen. Ik moet mijn afspraken en betalingen ook op tijd nakomen anders staat er een deurwaarder aan de deur. Helaas vind KPN dat schijnbaar normaal om zo neerbuigend richting klanten te zijn en niets te doen met klachten en afspraken. Zo arrogant van KPN!!!


Ik heb op 15 september een klacht verstuurd in verband met het niet in behandeling nemen van een klacht en niet nakomen van afspraken. Als reactie kre g ik dat er binnen 10 werkdagen een reactie zal worden gegeven. Helaas totaal geen reactie. Misschien moet KPN medewerkers en leidinggevende gaan aannemen die weten wat een klant is en en wat klantbelang betekent. Ik vind dat gewoon niet kunnen. Ik moet mijn afspraken en betalingen ook op tijd nakomen anders staat er een deurwaarder aan de deur. Helaas vind KPN dat schijnbaar normaal om zo neerbuigend richting klanten te zijn en niets te doen met klachten en afspraken. Zo arrogant van KPN!!!

Dag @Ellen100 Het is heel vervelend om zo lang te moeten wachten op antwoord. Ik snap dat je er boos om wordt, maar ik weet niet of arrogant of neerbuigend is. Het is -dat weet ik zeker- in elk geval niet zo bedoeld. Hoe heb je de klacht verstuurd? Via mail? Het kan simpelweg zijn dat het druk is dat het daarom langer duurt om je van antwoord te voorzien. Heb je inmiddels al contact gehad? 


Nee, ik heb geen reactie gehad. Als je een automatisch bericht terug krijg nav versturen email met klacht dat je binnen 10 werkdagen een reactie krijg. Dan moet je dat ook nakomen. Kan dat niet binnen de gestelde termijn dan moet je dat laten weten. Managen van verwachtingen heet dat en zorgt voor begrip. Afspraken niet nakomen levert alleen maar irritatie op.  


Jammer dat er nog geen reactie is gekomen, @Ellen100 Ik zal nakijken wat de status is. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Ik heb wat gegevens aangevuld. Ik hoop dat dat voldoende is voor je.


Dank, @Ellen100 Dank voor je gegevens. Ik kan je account vinden, maar ik zie niet een recentelijk binnengekomen reactie van je staan. Waar gaat je klacht over en naar welk adres heb je het verstuurd? We hebben namelijk geen algemeen mailadres voor klachten. Je kunt verhaal wel via andere wegen kwijt. 


Gaat over abonnement vaste telefoon. Is verstuurd vanaf de site van KPN. Betreft een klachtenformulier. Je ontvangt daarna een bevestiging dat het formulier verstuurd is via email


Klacht indienen kan via https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Ja, dat is inderdaad een goede manier om een klacht in te dienen, @Ellen100 Ik zie echter nog niets staan. Kun je mij vertellen wat er precies aan de hand is en waar je klacht over gaat. Dan zorg ik dat deze alsnog op de juiste plek terecht komt. 


Ik wil mijn klacht niet voor iedereen zichtbaar plaatsen. Kan ik het mailen?


Dan kan ik de bevestigingen van mijn ingediende klachten ook doormailen


Ha @Ellen100 Mailen kan niet, maar je mag de tekst copypasten in een privébericht. Dan stuur ik het door. 


Een privebericht verstuurd met mijn klacht. Helaas nog niets gehoord. Ook geen bevestiging dat het ontvangen is en wanneer ik een reactie kan verwachten. Zo jammer.


Heb je die naar mij verstuurd, @Ellen100 ? Want ik heb niets van je gekregen. Als je het nog eens wilt proberen komt het vast goed. 


Ik heb op je link “privebericht” geklikt en mijn verhaal gedaan. Dat heb ik vorige week maandagavond verstuurd. Ik heb mijn verhaal al zo vaak gedaan dat de moed mij in mijn schoenen zakt. Als ik weer een bericht stuur via privebericht dan kom het weer niet aan. Volgt KPN een ontmoedigingsbeleid? Hoe vaak moet ik mijn vethaal nog doen voordat KPN er iets mee gaat doen. Ik wil een rechtstreeks emailadres hebben voor mijn verhaal. WANNEER NEEMT KPN ZIJN KLANTEN EENS SERIEUS???  DIT LOOPT AL VANAF EIND JULI.


Net geknipt en geplakt en mij KLACHT weer gestuurd middels privebericht


Heel vreemd, @Ellen100 Ik heb echt niets van je gekregen, ook gisteravond niet. Ik heb wel van iemand anders een privébericht gekregen, trouwens. Wellicht kun je een andere browser proberen en werkt het dan wel. 

Dat gezegd hebbende: ik snap heel goed dat je het kookpunt hebt bereikt. Ik kan echter niets zonder jouw verhaal. Een e-mailingang voor onze klanten hebben we niet. Je kunt je verhaal bij mij kwijt. Ik kan het doorzetten, zoals ik je heb beloofd. Als je rechtstreeks en persoonlijk contact wilt hebben kan ik niets anders dan je aanraden om te bellen met de klantenservice (0800-0402) of het via onze social media-kanalen te proberen.