Skip to main content

Ik wil een klacht indienen omdat een andere klacht niet behandeld is. Dit wil ik alleen via email doen en niet telefonisch. Al verschillende keren telefonisch contact waarvan de laatste keer ruim 1,5 uur. Dus heeft heeft geen zin. Ook een klacht omdat de klantenservice hun afspraken niet nakomen. Niet 1 keer maar meerdere keren. Afspraken mogen ze niet via mail bevestigen. Je moet er maar op vertrouwen. Vertrouwen is onder nul inmiddels omdat ze afspraken niet nakomen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Stuur mij nogmaals de link voor een prive bericht. Misschien ligt het aan die link. Dan gebruik ik een andere browser.


Wil je anders een nieuwe link voor privebericht sturen dan probeer ik het met een andere browser


Hi @Ellen100 Natuurlijk wil ik dat. Maar een nieuwe of de oude link zijn hetzelfde, dus het zou geen verschil moeten maken. Ik hoop dat het nu wel lukt. Hier is ie! 


De juiste link om @Bart_ een privébericht te sturen is: https://forum.kpn.com/inbox/conversation?with=290616

 


Nu is het wel goed doorgekomen, @Ellen100 en ik heb 'm doorgezet naar onze klachtenafdeling. Ik heb aangegeven dat je via mail benadert wilt worden en liever niet via telefoon.  


Dank je wel. Ik kreeg een berichtje dat er binnen vijf dagen telefonisch contact wordt opgenomen. Helaas telefonisch en dat wil ik echt niet. Maar bedankt voor het doorleiden van mijn klacht.


Helaas hebben ze zich weer NIET aan de afspraak gehouden binnen welke termijn zouden reageren. Gevoel dat ik bij een organisatie zit die klantbelang belangrijk vinden is helemaal weg. Afspraak is nooit afspraak. Bij welke organisatie kifid of zo moet ik zijn om dit te melden. KPN houdt zich ook niet aan de wettelijke eisen waarop een klacht behandeld moet worden. Lijkt net of KPN boven de wet staat.


Lijkt net of KPN boven de wet staat.

Maar die indruk heb ik van KPN al heel mijn leven. (Ben gepensioneerd).  :nerd:


 

Ellen100

Klant is koning! Of toch niet? :thinking:

Dat mag natuurlijk geen reden zijn om klanten aan hun lot over te laten. :rolling_eyes:


Helaas hebben ze zich weer NIET aan de afspraak gehouden binnen welke termijn zouden reageren. Gevoel dat ik bij een organisatie zit die klantbelang belangrijk vinden is helemaal weg. Afspraak is nooit afspraak. Bij welke organisatie kifid of zo moet ik zijn om dit te melden. KPN houdt zich ook niet aan de wettelijke eisen waarop een klacht behandeld moet worden. Lijkt net of KPN boven de wet staat.

Dag @Ellen100 Ik zie dat men je meerdere malen heeft geprobeerd te bellen en ook je voicemail in heeft gesproken. Ik weet dat je liever per mail contact hebt: dat heb ik heel duidelijk aangegeven. Maar ik kan niet meer doen dan je toch aanraden terug te bellen en de situatie te bespreken. Je kunt dan altijd om een bevestiging van het besprokene vragen. Die zul je dan ook krijgen. 


Hoi Bart, dat klopt niet. VM is nooit ingesproken en ik ben wel anoniem gebeld misschien dat dat KPN was maar in de email die ik gehad heb staat dat ze mij met een 088 nummer zouden bellen. Anoniem neem ik nooit op.


Laat ze maar weer bellen zoals hieronder staat met het 088 nummer

Klantenreacties gebeld op uw telefoonnummer U ontvangt een oproep van 088-6607925.


Bart, Wil je bovenstaand bericht en dit bericht verwijderen?


Je binnen “één uur” van de plaatsing het bericht nog wijzigen en de privé gegevens weghalen.
Rechts onderaan van je berichten bij die drie groene puntjes.  Met “Bewerk”.
(Je hebt nog ruim een half uur de tijd. Daarna inderdaad werkje van een moderator).


Thanks


Is er iemand van KPN waarmee ik kan contacten om te vragen, te smeken, of ze willen reageren op mijn klacht per email uiteraard. Dit loopt al sinds juli. Laatste wat ik gehoord heb is een email van 22 oktober dat ze binnen 5 werkdagen contact met mij op zouden nemen met een 088 nummer. Helaas niet gebeurt. Vorige week vrijdag contact gehad met KPN om mijn vaste telefoon op te zeggen maar helaas weer niet gelukt. Weer afspraak niet nagekomen. Nu inmiddels weer KPN aan de telefoon om de vaste telefoon op te zeggen, duurt alweer een half uur😤