Skip to main content

Ik wil een klacht melden. Ik heb een kapsalon. Wij zijn zwaar geraakt door de pandemie met de 1e en de 2e lockdown. Om onze klanten goed te kunnen bedienen hebben wij onze zakelijke nummer gekoppeld naar onze mobiele nummer, zodat we geen omzet kwijt willen raken. Paar dagen geleden kreeg ik de factuur van kpn en schrok er enorm van !!!! 
doorkiesnummer is 1 euro per minuut. Nu in deze zware tijd heb ik nog een harde dreun van kpn gekregen.

Ik heb in de drukte volgende dag gelijk gebelt en heb de situatie uitgelegd. Maar de medewerker zei dat het voor 10 euro in de maand een bundel kan aanzetten. Ik vroeg nog waarom heb ik geen melding dan daarover gekregen en kreeg als antwoord dat doen wij niet. 
Nu is er 315 euro afgeschreven. Dit vind ik niet netjes !!!

Helaas is dit het consumenten forum, voor de zakelijk klant is er een eigen forum te vinden:

https://zakelijkforum.kpn.com/

 

En dit blijft lullig, maar ook zakelijk word je geacht je zelf te informeren en hoeft dit niet vermeld te worden, als ik me bij jou wil laten knippen kijk ik ook eerst naar je tarieven op het prijzenbord en wat er niet staat zou ik naar vragen.


Hoi @Salonleusden
Een KPN medewerker reageert eerdaags wel op dit topic maar het is erg druk momenteel. 
In tegenstelling tot wat @Doornekamp33 zegt is dit ook voor kleinzakelijk het goede adres.

Ik zal proberen of ze even wat voorrang aan dit topic kunnen geven, maar weet niet of dat lukt betreffende de drukte.

Vul dus even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer(s) in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


doorkiesnummer is 1 euro per minuut.

Hè! Naar welk nummer heb je dan doorgeschakeld? Dat zou dan toch je mobiel moeten zijn. Dan zijn de gesprekskosten 15 cent per minuut; ook de doorschakelkosten.

Dus bv *21*0623456789# resulteert in doorschakelen naar dat 06 nummer à 15 cent per minuut (+ starttarief van 15 cent per gesprek). En zeker niet 1 euro p/min.

Heb je soms doorgeschakeld naar een 18xy nummer?

En heb je de doorschakeling inmiddels wel weer uit gezet!!??


Ik vind 1 euro per minuut eigenlijk ook wel veel. Ik vraag me af hoe u dat "koppelen" geregeld heeft. Toch niet via Google gezocht hoe dat moest? Want dan krijg je zeker een hele dure oplossing voorgeschoteld. 


Hoi @Salonleusden, ik begrijp dat het een extra dreun is die hoge rekening. Die had je zeker niet verwacht. Snap ik heel goed. Ik vermoed echter net als al besproken dat de doorschakeling vermoedelijk niet goed staat. Dit is natuurlijk niet fijn, maar ik ben kan daar niet veel in betekenen. Ik wil je dan ook al eerste aanraden om het even uit te schakelen en het doorschakelen opnieuw in te stellen. Mocht je er niet uitkomen, dan kan ik ook altijd nog even kijken.Â