Skip to main content

Hoe kan ik een klacht indienen? Mijn vader heeft sinds gisterenmiddag geen vaste telefoon meer en daarmee dus ook geen mogelijkheid om te alarmeren via zijn zorgalarmering! Als mijn vader valt oid kan hij niet bellen, maar ook niet via zijn alarmering om hulp roepen!!!! Dat kan toch zo niet! Ik heb meerdere keren contact gehad met jullie klantenservice maar het enige wat daaruit kwam is “wij kunnen in het weekend geen monteur sturen” wat is dat voor een belachelijke situatie! Ik wil hier graag een officiële klacht over indienen maar op jullie website wordt ik (ook) van het kastje naar de muur gestuurd. Ik zal dit ook met de Consumentenbond opnemen

Hallo @Rolijn Welkom hier en goed dat je dit aangeeft. Het belangrijkste eerst: is er inmiddels een afspraak met een monteur gemaakt? Kan ik je nog ergens bij helpen? 


Er was een afspraak gemaakt voor morgen tussen 17-19 uur maar kreeg vanavond een sms dat de afspraak voor tussen 8-10 uur is. Wéér de klantenservice gebeld en die vertelden mij dat de laatste afspraak klopte. Dit is voor mij niet heel prettig maar ik zal mijn best doen om aanwezig te zijn. Ik zou nog teruggebeld worden maar dat is helaas tot nu toe niet gedaan  Mijn vader is niet in staat om zelf de deur open te doen dus ik heb geen keus om alles op alles te zetten om er wel te kunnen zijn. 


Wat rot zeg! Is de monteur dan nu inmiddels geweest? Hoe staat het er nu voor? Mijn excuses voor de janboel die we ervan gemaakt hebben!


Uiteindelijk is de monteur geweest en is het opgelost


Uiteindelijk is de monteur geweest en is het opgelost

:ok_hand: