Skip to main content

Intriest en zwaar frustrerend! Ik ben vanaf half januari bezig om een verhuizing te regelen van het telefoonabonnement van mijn ouders van 85. Vijf telefoontjes, vijf uur en vijf medewerkers later, ben ik nog even ver als half januari. Ik vraag maar drie dingen: a) of jullie een adreswijziging willen doorvoeren, b) of jullie internet en televisie uit het abonnement willen halen en c) wanneer de monteur de experiabox op het nieuwe adres komt aansluiten. Eén keer was ik zover dat er een monteur zou langskomen. Mijn ouders wachtten op de aangegeven tijd, maar geen monteur en ook geen enkel berichtje van of over een monteur. Weer bellen dus. Blijkt nu, na zes weken, dat er een afdeling achter een afdeling de verhuizing steeds afkeurt. Reden onbekend en die betreffende afdeling heeft ook niet de moeite genomen om dit dan tenminste aan mijn ouders door te geven of zelfs op te lossen. Ondertussen betalen mijn ouders gewoon door voor het volledige abonnement, kan mijn moeder van 85 met niemand bellen en ben ik als zzp-er 5 uur werktijd armer. Ik zou binnen 24 uur met spoed worden teruggebeld door die afdeling werd mij beloofd. Niets meer gehoord. Moet ik nu een zesde keer bellen en weer van voren af aan beginnen??

Hi DSK, welkom hier. 

Ik kijk graag voor je na om te kijken wat hier aan de hand is. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag zowel hun oude als nieuwe postcode invullen. 
 


ik heb de gegevens aangevuld


Bedankt voor je geduld @DSK, we hebben de verhuizing hier nog een keer geprobeerd in te dienen maar daar lijkt toch iets fout te gaan. We hebben dit bij onze collega's van de backoffice neergelegd. Zodra we daar reactie van hebben komen we daarop bij je terug!


Hoi @DSK, ik zie dat de collega's van de backoffice de verhuizing opnieuw hebben ingevoerd, maar kort daarna is de verhuizing geannuleerd en daarna lijkt het abonnement zelf ook opgezegd te zijn. Daarover is gisteren ook een bevestiging naar je gestuurd. Ook zie ik dat je toen van de backoffice een nummer hebt gekregen om hun te bereiken. Wat daarbij precies is besproken kan ik helaas niet inzien, gaat er op het nieuwe adres een nieuwe aanvraag gedaan worden?


Hi @DSK, we hebben nog geen reactie van je gezien. Ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.


Dankzij de zeer attente en behulpzame monteur Richard Deters, die deze verhuizing op zijn naam heeft gezet omdat hij de gang van zaken absoluut niet vond kunnen, is alles nu in een week geregeld. We zijn hem enorm dankbaar.