Skip to main content

Beste KPN/forumleden,

Kost het geld als iemand je belt op je vaste nummer die dan doorgeschakeld is naar mobiel?(wanneer je dus mobiel opneemt)

Met vriendelijke groet,

Martijn

Hallo @martijn197108 

Doorschakelen inschakelen is gratis, je betaalt alleen de normale gesprekskosten.

Maar als je je vaste telefoon doorschakelt naar jouw KPN mobiel (geregistreerd op hetzelfde adres) dan zijn er ook geen gesprekskosten. Dan valt dit onder gratis onderling bellen.


Hallo Ruud,

Geldt dit ook voor Simyo?of echt alleen voor KPN mobiel?


Alleen voor een echt KPN mobiel nummer.


Hallo Ruud,

Geldt dit ook voor Simyo?of echt alleen voor KPN mobiel?

Nee @martijn197108 , het is een voordeelregeling van provider KPN voor klanten met KPN Mobiel.
Simyo is een aparte provider en die maakt alleen gebruik van het KPN netwerk. 


Ok, duidelijk @Doornekamp33 en @RBxx . bedankt voor de antwoorden!


@RBxx , Simyo is gewoon een KPN dochter, eentje die nog wel even door mocht van die spanjaard die 2 sterke merken de nek omdraaide en toen zijn hielen lichte richting de Zon.😁😁😁😁


Kan wel zijn @Doornekamp33 maar dat maakt in dit geval niet uit.
De KPN voordeelregeling geldt alleen voor KPN mobiel en niet voor Simyo.


Dat zeg ik ook niet, alleen is Simyo geen “aparte provider” die gebruik maakt van het KPN netwerk meer maar gewoon een sub merk van KPN die naast KPN op het netwerk zit, net als voorheen Telfort.

Er is met Simyo maar 1 voordeel te krijgen, dubbele data en bel minuten bij Simyo, maak ik dankbaar gebruik van.


Dat zeg ik ook niet, alleen is Simyo geen “aparte provider” die gebruik maakt van het KPN netwerk meer maar gewoon een sub merk van KPN die naast KPN op het netwerk zit, net als voorheen Telfort.

Er is met Simyo maar 1 voordeel te krijgen, dubbele data en bel minuten bij Simyo, maak ik dankbaar gebruik van.

Ja,dat zag ik dus daarom dacht ik dat het misschien ook voor Simyo zou gelden.


Wat @RBxx en @Doornekamp33 aangeven klopt! :blush:  Gratis onderling bellen kan alleen wanneer je met abonnementen van KPN belt die onder jouw Hussel/Compleet registratie vallen. Het geldt dus niet voor je abonnement bij Simyo.