Ik heb vanaf 4 mei het abonnement voor onbeperkt bellen. Toch zijn over het tijdvak van 4 tot 18 mei gesprekskosten in rekening gebracht. Volgens mij klopt dat niet.
vr gr
john de Lang
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Ik heb vanaf 4 mei het abonnement voor onbeperkt bellen. Toch zijn over het tijdvak van 4 tot 18 mei gesprekskosten in rekening gebracht. Volgens mij klopt dat niet.
vr gr
john de Lang
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo
Heb je soms gebeld naar betaalde informatienummers (090x, 18xy, 084, 087)? Bij deze nummers betaal je wel de extra kosten die bij de betreffende dienst genoemd worden. (bron)
Hallo Ruud,
nee het betrof gewoon particuliere gesprekken met vaste telefoonnummers
Vr gr
john de Lang
Hi
Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!
Goeiemorgen Maja
het betreft telefoonnummer ***
vr gr
john de Lang
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Ik heb het profiel aangepast
vr gr
john de Lang
Bedankt
Hallo Maja
hartelijk dank voor de hulp
Vr gr
john
Graag gedaan, blij dat ik heb kunnen helpen!
Hallo Maja
helaas zijn de kosten nog steeds niet verrekend. Hopelijk wordt dit snel opgelost
Vr gr
john de Lang
Hi
Ik heb de vergoeding nu nogmaals doorgevoerd én goed gecontroleerd en ditmaal zal het goed gaan De vergoeding zal meegenomen worden op de factuur van augustus, excuus voor de vertraging!
Ok dank voor de snelle reactie. We wachten het weer af.
vr gr
john
Helemaal goed, ik ga er niet van uit dat er nu weer iets mis gaat, maar zou het wel fijn vinden om in augustus van je te horen dat het inderdaad goed op de factuur staat
Is goed, ik laat het weten
Hallo Maja,
deze keer is het gelukt . De kosten zijn verrekend. Drie maal is scheepsrecht.
Dank voor de hulp
vr gr
John de Lang
Ah, de aanhouder wint!
Fijn dat het nu in orde is, graag gedaan!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.