Wanneer ik mijn mobiel kwijt ben in huis gebruik ik soms mijn vaste telefoon om te zoeken. Uiteraard neem ik mijn mobiel niet op maar even goed worden er kosten berekend. Hoezo?
Heb je voicemail aan staan? Dan komt er gewoon verbinding tot stand. Dat moet je betalen.
Als je overigens zowel thuis als mobiel bij KPN zit, dan zou het gratis moeten wezen.
Bedankt Marlon2 voor de tip maar Ik heb geen voicemail aanstaan.
Als de telefoon over gaat zonder opnemen zijn er echt geen kosten.
Het kan om nog een reden niet. Als je vaste en mobiele op hetzelfde adres staan is het onderling gratis bellen.
Als de telefoon over gaat zonder opnemen zijn er echt geen kosten.
Het kan om nog een reden niet. Als je vaste en mobiele op hetzelfde adres staan is het onderling gratis bellen.
Beste
Hmm, ik ga er vrij automatisch vanuit dat men ook KPN mobiel heeft
Met de vaste telefoon zit je bij KPN? Bij welke provider zit je met je mobiele telefoon?
Welkom op de community
Of heb je via een andere weg duidelijkheid kunnen krijgen?
Inderdaad beiden via kpn, mobiel en vastbellen
Zijn de abonnementen ook aangemeld om gebruik te maken van Combivoordelen: Nog geen voordelen? Meld je aan.
Om de voordelen te kunnen gebruiken moeten alle abonnementen wel aangemeld zijn.
Hoe dan ook, dit is vreemd :
Uiteraard neem ik mijn mobiel niet op maar even goed worden er kosten berekend.
Ik heb combivoordelen.
In mijnKPN zie ik de factuur voor tv/ int/ bellen
En de factuur voor mobiel
Verbruik bedragen die per factuur tv/int/bellen genoemd liggen tussen de € 0,20 en € 3,80* voor bellen binnen Nederland. Begin dit jaar werd het nog -nationaal naar vast nummer- genoemd. Het is dus geen vast nummer, maar mijn eigen mobiele nummer. Mijn vaste nummer staat doorgeschakeld naar mijn mobiel. Maar dat zou niet het probleem moeten kunnen zijn toch?
Bij specificatie wordt dus mijn mobiele nummer getoond
*
2024
10 november 1,29
10 oktober 0,21
10 september 0,38
10 augustus 1,15
Juli niets.....?
Juni 1,08
Mei 0,38
Etcetera etcetera
De bedragen slaan nergens op
2023 augustus 3,78
Juli 2,39
Juni 0,93
Van mei en oudere facturen staan specificaties niet vermeld.
Heb nu al aardig wat info gegeven. Hopelijk is dit verhelderend?
Dat kan ik ook niet verklaren, ik kan niets want ik heb geen gegevens van je. Hiervoor kan je het beste een terugbelafspraak via onze website maken. Er kan dan direct samen met je meegekeken worden naar de facturen en gekeken worden naar een verklaring.
ok Jasper, dat ga ik doen.
Het is me nu duidelijk hoe het zit:
ik heb geen abonnement voor het bellen met mijn vaste telefoon
ik betaal alleen voor het nummer wat ik heb
wanneer ik de telefoon oppak om een nummer te draaien moet ik al elke seconde betalen
Optie is mijn vaste telefoon en nummer op te doeken
Wel een beetje zuur voor mijn moedertje van 90 die ik nu een ander nummer moet gaan aanleren….
En dat ik beter moet gaan onthouden waar ik mijn mobiel heb gelaten…..
allen bedankt voor het meedenken
zaak gesloten
Beste
Het abo kost slechts €2 per maand, maar je kunt het eventueel (zelf) opzeggen als je de vaste telefoon toch nooit gebruikt.
Bij sommige abo's kun je binnen MijnKPN zelf het abo opzeggen, anders even bellen met 0800 0402.
Succes.
Hoe dan ook, dit is vreemd :
Uiteraard neem ik mijn mobiel niet op maar even goed worden er kosten berekend.
?
Als je een telefoonnummer hebt, heb je een abonnement. Je kunt ook wel extra's nemen zoals, BelOnbeperkt Nederland en BelOnbeperkt Nederland & EU, maar ook zonder die bundels heb je wel een telefonie abonnement.
Ik zou toch opnieuw even contact opnemen via een terugbelafspraak, zodat dat goed nagekeken kan worden.
Ik heb denk één belangrijk iets niet verteld, dat ik de vaste telefoon niet meer gebruik om zelf te bellen. Maar die wel wilde houden vanwege gebeld worden door oa. mijn moeder. Ik had toen begrepen dat ik per gesprek moest gaan betalen. Maar niet dat ik ook moest betalen wanneer er niet wordt opgenomen. Zo werkt het kennelijk volgens de KPN medewerkster die het voor me heeft uitgezocht.
Weer opnieuw contact opnemen via terugbelafspraak kan ik nog een keer doen, op een geschikt moment. Ik vind het namelijk zelf nog steeds een heel raar gebeuren. Maar zou me er wel bij neerleggen wanneer het inderdaad echt zo beschreven staat.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.