Skip to main content
Antwoord

KPN Box 12 Telefoonaansluiting.

• August 2, 2020
  • 10 reacties
  • 2368 keer bekeken

De Modem heeft 2 groene aansluitpoorten voor de telefoon. Kan ik beide poorten gebruiken? B.v 1 telefoon benden en 1 telefoon boven (aparte telefoonkabels).

Beste antwoord door RBxx

Nee @Hank2 , als er maar één nummer is geregistreerd dan zal alleen aansluiting Phone1 actief zijn. Je kan op die ene poort echter wel 2 telefoons (parallel) aansluiten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 2, 2020

Nee @Hank2 , als er maar één nummer is geregistreerd dan zal alleen aansluiting Phone1 actief zijn. Je kan op die ene poort echter wel 2 telefoons (parallel) aansluiten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 2, 2020

Bedankt, het is duidelijk. Ik heb maar 1 geregistreerd nummer. 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 2, 2020

Hoi @Hank2! Welkom hier op ons Forum. Bedankt voor je vraag. RBxx heeft gelijk. Wij activeren het telefoonnummer standaard op Phone 1. 
Ik ben benieuwd of het aansluiten is gelukt. Laat het maar weten als we iets voor je kunnen betekenen? :blush:

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 8, 2020

Is het inmiddels gelukt @Hank2? Laat je het hier weten als we iets voor je kunnen betekenen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 8, 2020

Ik gebruik tot nu toe 1 telefoon die aangesloten is op Phone 1. Ik heb nog geen telefoons parallel aangesloten. Dat komt later wel.

• Deelnemer
  • October 22, 2021

Ik heb op mijn telefoonaansluiting 2 kabels, 1 voor de verbinding en 1 van het alarm. In de vorige experiabox paste een opzetstuk voor 2 kabels, dit past niet in de box 12. Wat nu?

• October 22, 2021

Klein splitter kabeltje kopen of maken

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 22, 2021

Ander opzet stukje kopen, 1tje waar een stukje kabel aan zit.

Bedenk je wel dat je alarm niet kan bellen op het moment dat je in gesprek bent. Ook als je per ongeluk (of expres) de hoorn van de haak hebt liggen kan het alarm niet bellen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 22, 2021

Ik dacht eerst “die aansluiting(en) zijn toch overal hetzelfde?” Maar toen zag ik dat bij de Box 12 de aansluitingen verzonken zijn waardoor er een rand in de weg kan zitten.

Enige oplossing inderdaad: opzetstukje met een kabeltje.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 22, 2021

Zoiets dan maar @arie61 . Vast lokaal te krijgen bij je bouwmarkt.