Skip to main content

De Modem heeft 2 groene aansluitpoorten voor de telefoon. Kan ik beide poorten gebruiken? B.v 1 telefoon benden en 1 telefoon boven (aparte telefoonkabels).

Nee @Hank2 , als er maar één nummer is geregistreerd dan zal alleen aansluiting Phone1 actief zijn. Je kan op die ene poort echter wel 2 telefoons (parallel) aansluiten.


Bedankt, het is duidelijk. Ik heb maar 1 geregistreerd nummer. 

 


Hoi @Hank2! Welkom hier op ons Forum. Bedankt voor je vraag. RBxx heeft gelijk. Wij activeren het telefoonnummer standaard op Phone 1. 
Ik ben benieuwd of het aansluiten is gelukt. Laat het maar weten als we iets voor je kunnen betekenen? :blush:


Is het inmiddels gelukt @Hank2? Laat je het hier weten als we iets voor je kunnen betekenen?


Ik gebruik tot nu toe 1 telefoon die aangesloten is op Phone 1. Ik heb nog geen telefoons parallel aangesloten. Dat komt later wel.


Ik heb op mijn telefoonaansluiting 2 kabels, 1 voor de verbinding en 1 van het alarm. In de vorige experiabox paste een opzetstuk voor 2 kabels, dit past niet in de box 12. Wat nu?


Klein splitter kabeltje kopen of maken


Ander opzet stukje kopen, 1tje waar een stukje kabel aan zit.

Bedenk je wel dat je alarm niet kan bellen op het moment dat je in gesprek bent. Ook als je per ongeluk (of expres) de hoorn van de haak hebt liggen kan het alarm niet bellen.


Ik dacht eerst “die aansluiting(en) zijn toch overal hetzelfde?” Maar toen zag ik dat bij de Box 12 de aansluitingen verzonken zijn waardoor er een rand in de weg kan zitten.

Enige oplossing inderdaad: opzetstukje met een kabeltje.


Zoiets dan maar @arie61 . Vast lokaal te krijgen bij je bouwmarkt.