Skip to main content
Vraag

KPN EEN VPN oplossing voor afleveren van 090x service gesprekken op Kamailio / Asterisk PBX applicatie

• February 10, 2025
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

Wij zijn opzoek naar meer informatie over een KPN EEN VPNĀ / sip-trunk oplossing voor het afleveren van 090X gesprekken op onze Kamailio / Asterisk PBX applicatie.

https://www.contactons.nl/wp-content/uploads/2021/08/Dienstbeschrijving-Servicenummerdienst-en-aanvullende-diensten-v1.3.pdf

Voor meer informatie moesten wij contact opnemen met KPN groot zakelijk, 0800-1576. Helaas kon er geen contact worden gemaakt omdat er om een 4 cijferige pincode gevraagd werd. Deze hebben we nog niet.Ā 

Misschien dat iemand via het forum ons verder kan helpen ?

Ā 

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@nmeĀ 

Welkom op de community van KPN.

Alles over VPN voor KPN Groot Zakelijk, lees je op de volgende speciale pagina van KPN, klik hiervoor op deze link:Ā VPN bij KPN Groot zakelijk

Daarnaast kun je ook bellen via 0800-0403Ā de klantenservice voor zakelijke klanten.
Mocht je wel in het bezit zijn van de KvK nummer, zorg dat je die dan bij de hand hebt.

In de goede hoop, je hiermee vooruit geholpen te hebben.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 12, 2025

Goedemiddag ​@nme, welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht :)
Eigenlijk kan ik verder niks meer toevoegen aan het bovenstaande antwoord van ​@Michel.uit.ArnhemĀ en daarom heb ik zijn antwoord ook meteen gemarkeerd als 'best answer'. Ik ga er vanuit dat jij met deze informatie weet waar je aan toe bent!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2025

Hi All,

Heb reeds contact gehad metĀ Klantenservice KPN Zakelijk op het nummerĀ Ā 0800-0403. Geen van allen had enig idee wat sip-trunking,Ā Kamailio / Asterisk PBX applicatie is.

KPN groot zakelijk op het nummer 0800-1576 is niet te bereiken zonder een 4 cijferige pincode.

Het gaat om een oplossing vermeld hierĀ https://www.kpn.com/zakelijk/grootzakelijk/customer-experience/ivr

Heb het contact forumlier ingevuld ā€œcontact onze expertsā€ maar nog geen reactie ontvangen.

En in het documentĀ https://www.contactons.nl/wp-content/uploads/2021/08/Dienstbeschrijving-Servicenummerdienst-en-aanvullende-diensten-v1.3.pdfĀ staat pagina 10 de laatste zin ā€œOp verzoek kunnen gesprekken ook via een KPN EEN VPN naar uw apparatuur worden gestuurd.ā€ En deze zin is precies de oplossing waar wij naar opzoek zijn.

Ā 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 13, 2025

Bedankt voor de toelichting ​@nmeĀ alleen ben ik bang dat wij je daar vanaf hier niet verder bij kunnen helpen, het spijt me. Deze Community is er voor particuliere KPN klanten en Zakelijke klanten kan ik dan ook niet verder helpen. Geen kwestie van onwil maar daar is deze Community simpelweg niet voor bedoeld.Ā