LS,
Hier wordt ik moedeloos van.
24 april 2020 tbv mijn vader een adreswijziging door gegeven, omdat hij verhuist is naar een woonzorgcentrum. De aansluiting is succesvol omgezet. Factuuradres zou met de eerst volgende keer aangepast zijn.
22 juni 2020 contact opgenomen met KNP. Adres staat nog op “oude” adres van m’n vader. Aldus KPN zal de eerstvolgende factuur correct zijn
16 oktober 2020 contact opgenomen met KNP. Adres staat nog op “oude” adres van m’n vader. Aldus KPN zal de eerstvolgende factuur correct zijn. Ray van de KPN heeft contact opgenomen met de verhuisafdeling. Toezegging “ wordt binnen 5 dagen verwerkt” en “ de december factuur zou goed moet zijn” en Ray ” zou een notitie in z’n agenda opnemen en checken per 23 oktober of de wijziging dadelijk goed verwerkt is” . Had m’n mobiele nummer achtergelaten voor het geval. Niets vernomen, dus je zou verwachten dat e.e.a. correct is.
Gelukkig maak m’n vader gebruik van verhuisservice van Post.nl, want helaas ook de december 2020 factuur…. u raadt het…. komt nog steeds binnen op het oude adres van m’n vader.
Wie helpt? Wat moet ik nog meer doen?
Bij voorbaat dank.
Mvg
Fred