Skip to main content

Beste allen,

Ik schrijf dit bericht om mijn frustratie over de KPN te uiten. Een klacht indienen heeft geen zin aangezien er alleen “sorry, sorry” word gezegd, maar verder word er niets opgelost.

Op 24-04 hebben wij een Hussel abonnement afgesloten met nummerbehoud van ons zakelijke nummer. De KPN heeft op eigen initiatief (en ongevraagd) de activatiedatum 3 weken naar voren geplaatst (naar 18-04) wat op zich geen probleem zou zijn geweest, mits... Ze hebben tevens de vrijheid genomen om ons zakelijke telefoonnummer al op 07-05 uit te schakelen. Op dit forum werd mij geadviseerd met KPN zakelijk contact op te nemen, maar die waren ook tot niets in staat. :-(

Op 18-04 is volgens afspraak de monteur gearriveerd en meneer heeft alles netjes geïnstalleerd. Jammer was wel dat wij op dat moment alleen een tijdelijk nummer kregen en NIET het door ons gevraagde nummerbehoud nummer per contract. Er werd ons geadviseerd een extra nummer (ons oude nummer) aan te vragen om daaropvolgend het tijdelijke weer te laten verwijderen. Tot op dat moment waren wij al 11 dagen niet bereikbaar voor onze klanten…

Op 21-05 was het dan eindelijk zover!! We hadden ons oude nummer terug en werden direct door vele klanten gebeld die zich stuk voor stuk afvroegen wat er aan de hand was. In ieder geval werkte het eindelijk weer.

Hierop volgend hebben wij volgens afspraak met de KPN, de KPN klantenservice gebeld om het tijdelijke nummer te laten verwijderen. Tijdens dit gesprek is er meerdere keren op gewezen dat het hier om het tijdelijke nummer ging en mevrouw scheen alles netjes te hebben genoteerd. Wij kregen hier geen bevestiging van...

Vanmiddag om 13:00uur hadden wij ineens geen telefoon meer. De KPN heeft hier de zoveelste fout gemaakt en ik word er totaal moedeloos van. In plaats van het tijdelijke nummer dat moest worden verwijderd hebben ze het nummer verwijderd wat broodnodig is voor ons bestaan! Hoe dom, bureaucratisch en klantonvriendelijk kan je zijn!!!

Weer, en voor de zoveelste keer met de klantenservice aan de telefoon… Sorry, sorry etc… Geen snelle afwikkeling omdat dit laat het systeem niet toe en het telefoonnummer wordt op 26-05 weer aangesloten. 19 Dagen, met onderbreking van 1 dag niet bereikbaar voor de klanten!

Aan allen die erover denken een contract wissel te ondernemen, of überhaupt aan de KPN denken als aanbieder; “DOE HET NIET”!!! Wanneer een bedrijf er niet aan corona onderdoor gaat, dan wel door het handelen van de KPN! Wat een knutselclub!

 

@KPNProblemen zou je in dit geval je profiel in willen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Zou je daarnaast ook het nummer willen vermelden dat behouden moet worden? Dan kan ik gelijk voor je aan de slag om te kijken of ik de situatie kan herstellen. 


Het tijdelijke nummer dat niet gebruikt wordt: **********

Het nummer dat heel belangrijk is en vandaag weer is verwijdert: **********

Ik hoop dat U iets voor ons kunt betekenen.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Verander a.u.b. niets wat het proces weer kan of zal verlangzamen! Wij zij zeer sceptisch of dit op korte termijn tot een goede uitkomst komt.


Mijn profiel is veranderd.


Zojuist is er door de KPN weer iets veranderd en hierover hebben wij een email gekregen. Het is weer waar ik bang voor was… Ik heb toch gevraagd NIETS te doen als dit de activatie-datum weer verder naar achter kan / zal veranderen! Nu is ons nummer pas 27-05 actief. Waarom doen jullie dat telkens weer? Van een bedrijf als de KPN kunnen klanten toch een meer professionele en doeltreffende behandeling verwachten...


Het is jammer dat er na het initiële contact verder niets meer gezegd of gedaan is. Eigenlijk is de activatie datum zelfs nog een dag extra vertraagt… Wanneer je als klant problemen hebt met de KPN sta je volledig op jezelf. De tactiek die gebruikt wordt blijft bij het aflezen van standaard texten en excuses aanbieden, terwijl het enige wat wij als klanten willen is netjes en adequaat geholpen worden. Ik blijf erbij dat de KPN veelal grotendeels niet weet waar ze mee bezig en waar het eigenlijk om draait, en de klant is hier de dupe van.

Nogmaals; Aan allen die erover nadenken een contract wissel te ondernemen, of überhaupt aan de KPN denken als aanbieder; “DOE HET NIET”!!! Het is en echte (koninklijke) knutselclub!

 


Doe Niets aub!!! De kpn heeft zojuist toegegeven dat het een administratieve fout is. Wordt vervolgd.