Skip to main content
Antwoord

KPN Vast bellen SIP gegevens voor beide vaste nummer mogelijk?

• March 1, 2025
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik had een vraag, als je de sip service tool gebruikt krijg je dan de sip gegevens voor beide nummers als je 2 vaste nummers in je abonnement hebt? dit kon ik niet ontdekken in de documentatie op https://www.kpn.com/service/eigen-apparatuur

Groetjes,

Iris

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Iris du Pau, welkom bij onze community. 

Dit klopt. Wanneer je 2 nummers bij ons hebt zul je de SIP gegevens van beide nummers zien in de SIP tool

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2025

Hi ​@Iris du Pau, welkom bij onze community. 

Dit klopt. Wanneer je 2 nummers bij ons hebt zul je de SIP gegevens van beide nummers zien in de SIP tool

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2025

Goedenavond Alex,

Erg bedankt voor je duidelijke antwoord 😀

ik heb dan ook een vervolg vraag, mijn opa is op dit moment klant bij kpn een mkb (omdat ze 4 vaste nummers hebben) dit wordt terug gebracht naar 2 vaste nummer.

Mijn vraag is eigenlijk: gaat een interne overstap naar kpn klein zakelijk of kpn consument. Zonder al te veel gedoe (hoeft het modem bijvoorbeeld niet te worden terug gestuurd? En niet langer dan 1 dag zonder internet o.i.d) 

groetjes,

Iris

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 11, 2025

Oei, ik twijfel. Mijn advies is om contact op te nemen met de zakelijke klantenservice, bereikbaar via 0800 0403. Geef daar duidelijk aan wat de bedoeling is, de collega's daar denken graag mee.