Skip to main content

We hebben al een tijdje en krakende telefoonlijn. Als we gebeld worden of zelf bellen klagen de mensen erover. We hebben een extra toestel in de slaapkamer maar die is niet te gebruiken omdat het daar vreselijk erg kraakt.  Dus heb ik een nieuwe telefoon gekocht en helaas is het nog steeds hetzelfde, eigenlijk nog erger. In de woonkamer is het redelijk te doen maar als we de kamer uitlopen is het drama.

Het lag dus niet aan de telefoon, kan daar iets aan gedaan worden?

Groet, fam van Hassel

Hallo @Mattie1 , heb je een vaste lijn die op het modem is aangesloten of nog een ouderwetse PSTN-lijn analoog?

 


Hallo Jan,

Vaste lijn die op de modem is aangesloten.


Goedemorgen @Mattie1, welkom op het forum!
Het probleem wat je beschrijft zit hem eigenlijk in een van de aansluitingen of de kabel naar het toestel. Ik begrijp dat je er nog een verdeelkastje tussen hebt zitten (omdat je twee toestellen gebruikt)?
Kun je een toestel eens direct aansluiten op de kabel die uit je experiabox komt? Heb je toevallig anders ook een andere telefoonkabel die je zou kunnen proberen?


Hi Thomas,

De telefoon zit direct aangesloten op de experia box, met een hele nieuwe kabel en nu is het nog erger dan met mijn oude telefoon.

Gr.


Ah duidelijk, dat sluit een hele hoop uit! Ik kijk graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Mattie1 ik heb niets meer van je gehoord en je hebt je profiel niet meer ingevuld. Heb je inmiddels een oplossing kunnen vinden?