Hoi AriënC
Je kunt je abonnee nummer niet zelf kiezen. Je krijgt er door de computer een toegewezen. Netnummer ligt vast per regio.
Waarom vast nummer erbij. Werkt alleen maar kosten verhogend.Â
Een vast nummer kost slechts €2 per maand, waar hebben we het over ​@PeterG en ​@AriënC , een kop koffie buiten de deur is al duurder.
Ik wil mijn vast nummer niet kwijt voor dat beetje geld.
Â
Ik houd het ook nog steeds aan voor die 2 euro ​@JanD . Al kan het inmiddels wel weg voor die circa 4 bellers per jaar nog op dat nummer.Â
Maar bellen zal ik er nooit meer mee doen. Veel te duur.
112 uitgezonderd.Â
Ik houd het ook nog steeds aan voor die 2 euro ​@JanD . Al kan het inmiddels wel weg voor die circa 4 bellers per jaar nog op dat nummer.Â
Maar bellen zal ik er nooit meer mee doen. Veel te duur.
112 uitgezonderd.Â
Inderdaad ​@PeterG , dat doe ik ook niet meer, ik ontvang alleen op de vaste telefoon en de doorgeschakelde mobiele telefoons van ons naar de vaste telefoon in sommige gevallen.
Â
Â
Ik heb de vaste na 1 x overgaan, dan legt ie het nummer vast, doorgeschakeld staan naar de mobiele. Zeker niet mobiel naar vast.
Ik heb de vaste na 1 x overgaan, dan legt ie het nummer vast, doorgeschakeld staan naar de mobiele. Zeker niet mobiel naar vast.
Iedereen richt het op zijn eigen persoonlijke wijze in, dat is de keuzevrijheid die we gelukkig hebben ​@PeterGÂ
Â
Â
Dankjewel voor de reacties. Het is iets waar ik even over nadenk nu ik sinds kort op mijn eigen woon.Â
Het zal wel mooi zijn als deze dezelfde prefix zou kunnen hebben. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Dankjewel voor de reacties. Het is iets waar ik even over nadenk nu ik sinds kort op mijn eigen woon.Â
Het zal wel mooi zijn als deze dezelfde prefix zou kunnen hebben. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Hallo ​@AriënC ,
Toen wij de laatste keer verhuisden (zo'n vijftien jaar geleden) naar onze huidige regio, konden we in de KPN-winkel kiezen uit vijf nummers. Uit hetzelfde netnummer……..Â
Geen idee of dat nog steeds mogelijk is in de KPN-winkel. Â
Â
Hoi ​@NoordzeeÂ
Één ding kan ik wel met 100% zekerheid melden, dat je uit een lijst van 5 telefoonnummers een nieuw 06-nummer kunt kiezen, mocht je die willen wijzigen om welke reden dan ook.
Ik heb dit onlangs nog gedaan bij een KPN winkel in mijn woonplaats Arnhem, en heb daardoor nu een heel mooi 06-nummer kunnen kiezen, die ook heel gemakkelijk te onthouden is.
Of dit ook zo werkt met een vaste telefoonnummer weet ik niet, al denk ik wel dat dit iets anders werkt omdat dit regio of plaats gebonden is.
Zelf heb ik ook nog steeds een vaste telefoonlijn bij KPN voor 2,- euro, en kreeg daarbij met erg veel geluk een mooi en gemakkelijk 026-nummer toegewezen vanuit het systeem, waar ik uiteraard ook heel blij mee ben.
Â
Â
Of je bij kpn een vast nummer kunt kiezen, daar kan ik geen antwoord op geven. Maar je zou een kijkje kunnen nemen op de site van Cheap Connect, ​@AriënCÂ
Vast bellen is via Cheap Connect een stuk goedkoper dan via kpn. Een vast nummer kost maar € 8,95 per jaar én je kunt zelf een nummer kiezen. Dat kan een nummer zijn met het netnummer van je woonplaats maar ook een willekeurig ander nummer.
In de telefonie instellingen van je modem moet je in de telefonie instellingen Cheap Connect als voip service provider configureren en bellen maar…
Of je bij kpn een vast nummer kunt kiezen, daar kan ik geen antwoord op geven... etc...
Verkapte spam?
Anyway, het is wel duurder, he.Â
Hallo ​@AriënC ,
Toen wij de laatste keer verhuisden (zo'n vijftien jaar geleden) naar onze huidige regio, konden we in de KPN-winkel kiezen uit vijf nummers. Uit hetzelfde netnummer……..Â
Geen idee of dat nog steeds mogelijk is in de KPN-winkel. Â
Â
Maar ​@AriënC ,
Ik zou dan naar een KPN-winkel toestappen en dan kom je er daar gauw genoeg achter.Â
Hi ​@AriënC! Goede vraag. Ik heb gekeken en helaas is er geen optie om een eigen vast telefoonnummer te kiezen. Ik snap je vraag wel, handig om nummers met dezelfde prefix te hebben. Misschien heb je mazzel en lukt het willekeurig!Â
Het is iets waar ik even over nadenk nu ik sinds kort op mijn eigen woon.Â
Hoe bevalt je eigen plekje? Ik ben sinds kort ook verhuisd. Altijd spannend, een nieuwe plek, maar ook heel leuk!Â