Skip to main content

Na het plaatsen van een Experia Box en het aansluiten van de vaste telefoon is het niet mogelijk om te bellen maar wel mogelijk om gebeld te worden. Bij elke poging om te bellen verandert  de normale kiestoon meteen in de bezettoon na het bedienen van een nummertoets. 

Is dit een storing of is dit “normaal” en moet het internet op de Experia Box eerst geactiveerd/actief zijn geweest?

Hi @WolterV, welkom op ons forum.

Het is vreemd dat je wel gebeld kunt worden, maar niet kunt bellen. Met de gegevens die je hebt ingevuld in het profiel ben ik op onderzoek uitgegaan en ik heb voor de zekerheid de telefoniegegevens opnieuw ingesteld. Zou je kunnen controleren of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Hoi Ron,

Vanmorgen kon ik nog steeds niet bellen maar wel gebeld worden. Na het uit- en inschakelen van de Experia Box kon ik wel bellen. Het lijkt mij dus niet dat het opnieuw instellen van de telefoniegegevens het probleem verholpen heeft, maar toch bedankt voor je actie en je antwoord.

Volgens mij was er ergens een storing en was het niet kunnen bellen niet het gevolg van het niet activeren/actief zijn van internet op de Box, want daar is niets mee gedaan.

grtz, Wolter 


Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat je het probleem hebt op kunnen lossen! Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel.


Reageer