Skip to main content

Hi!

Sinds eergisteren hebben we een nieuwe modem, alles aangesloten etc.

Maar wat niet lukt is de vaste telefoon. Dit lampje brand ook niet op de modem, en ondanks het stappenplan om deze aan te sluiten (op de KPN site) is dit niet gelukt.

We hebben een vaste telefoon met een direct kabeltje tussen de modem en de telefoon. Dat is overigens een toestel waarbij de telefoon loskomt van de houder - als ik dat goed uitleg. Het zit ook in het abonnement, dus het is niet zo dat we dat niet hebben. Ik dacht eerst dat het lag aan het feit dat er iets kapot was, maar het lijkt alsof er gewoon geen verbinding is tussen de 2. Aan de kabel kan het ook niet liggen.

 

Iemand tips? Of moet ik toch weer bellen?

 

Alvast bedankt!

waarbij de telefoon loskomt van de houder

Haha. Een draadloze telefoon heet dat. Al sinds ze in 1987 op de markt kwamen. Al is de techniek tegenwoordig digitaal tussen basis en handset.

Bellen is vaak toch het snelst. Bovendien is de wachtrij voor een kpn moderator hier zo'n 3 dagen.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Nota Bene. Bellen met mobiel is áltijd goedkoper i.v.m. de aanwezige EU bundel erop. Mits abonnement. Standaard 150 min./maand. Dat is 2½ per maand zonder extra kosten bellen. 

In en naar deze landen en regio's (56) bel je kosteloos binnen de EU bundel.

 


Haha dankje Peter! Zo had ik dat indd ook gewoon kunnen zeggen, kwam niet in me op 😂.

 

Zal inderdaad wel even bellen in dit geval. Bedankt voor je reactie!

waarbij de telefoon loskomt van de houder

Haha. Een draadloze telefoon heet dat. Al sinds ze in 1987 op de markt kwamen. Al is de techniek tegenwoordig digitaal tussen basis en handset.

Bellen is vaak toch het snelst. Bovendien is de wachtrij voor een kpn moderator hier zo'n 3 dagen.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Nota Bene. Bellen met mobiel is áltijd goedkoper i.v.m. de aanwezige EU bundel erop. Mits abonnement. Standaard 150 min./maand. Dat is 2½ per maand zonder extra kosten bellen. 

In en naar deze landen en regio's (56) bel je kosteloos binnen de EU bundel.

 

Â