Beantwoord
Mijn KPN nummer kan niet vanaf een vast Ziggonummer worden bereikt
Wanneer er vanaf een vast Ziggonummer naar mijn KPN-nummer wordt gebeld, gaat de telefoon niet over en ontvangt de beller een voicemailbericht. Vanaf een mobielnummer kan er wel naar mijn vaste nummer worden gebeld. Resetten van modem en router biedt geen soelaas. Voicemailaanpassingen in MijnKPN evenmin. Dit speelt nu circa 4 weken. Daarvoor werkte alles zonder problemen. Hoe kan dit worden opgelost?
Beste antwoord door Marina_
Hoi @ToCr , Welkom op het forum. Je geeft aan dat je van een vast Ziggonummer niet op je KPN vaste nummer gebeld kan worden. Gaat het hier over één specifiek nummer die jou niet kan bellen en een voicemail bericht te horen krijgt? of meerdere telefoonnummers? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan ga ik kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.